خانهاخبار
شیشه سفایر قرار گرفته روی اپل واچ مورد آزمایش خط و خش قرار گرفت؛ تماشا کنید

شیشه سفایر قرار گرفته روی اپل واچ مورد آزمایش خط و خش قرار گرفت؛ تماشا کنید

– جی اس ام: یکی از نکته های قابل توجه و نقاط برتری اپل واچ که البته در مدل اسپورت آن دیده نمی شود، شیشه مقاوم سفایر روی صفحه نمایش آن است. با وجود صفحه سفایر روی مدل های واچ و واچ ادیشن طبیعی است که کنجکاوی سایت هایی همچون iPhonefixed را از میزان مقاومت آن در برابر خط و خش شاهد باشیم.
۱۳۹۴/۱/۲۲
– جی اس ام: یکی از نکته های قابل توجه و نقاط برتری اپل واچ که البته در مدل اسپورت آن دیده نمی شود، شیشه مقاوم سفایر روی صفحه نمایش آن است. 
با وجود صفحه سفایر روی مدل های واچ و واچ ادیشن طبیعی است که کنجکاوی سایت هایی همچون iPhonefixed را از میزان مقاومت آن در برابر خط و خش شاهد باشیم. این سایت ویدئویی منتشر کرده که در آن انواع تست ها روی محافظ سفایر ساعت های هوشمند اپل انجام می شود. تست هایی همچون کشیده شدن روی دیوار، قرار گرفتن در معرض کلید و سکه، ضربه خوردن توسط چکش و حتی دریل شدن توسط یک دریل برقی!
 
image
 
اما نتیجه شگفت انگیز است. با وجود تمام این آسیب ها، سفایر هیچ خط و خشی به خود نمی بیند و همانند روز اول خود سالم به نظر می رسد. غیر از این هم نباید انتظار داشته باشیم چرا که این نوع شیشه در گذشته نیز بارها مورد آزمایش قرار گرفته و سربلند بیرون آمده است. 
سایت iPhonefixed به شیشه Ion-X که در مدل اسپورت اپل واچ قرار گرفته دسترسی نداشته است اما پیش بینی کرده صفحه اپل واچ اسپورت نیز حتما از مقاومت قابل قبولی برخوردار است اما مطمئنا در مقایسه با سفایر شکست می خورد. شیشه ای که در این ویدئو مورد آزمایش قرار گرفته یک نمونه است که قبل از وارد شدن به خط تولید ساعت، آزمایش روی آن انجام شده است. زمانی که این ساعت ها به دست کاربران و سایت های تکنولوژی برسد حتما باز هم آزمایش های بیشتر و متنوع تری از آنها خواهیم دید. هرچند که پیش بینی می شود شاید به اندازه ای که روی آیفون این تست ها را می بینیم، برای اپل واچ شاهد نباشیم. چراکه این ساعت هنوز به صورت محدود به فروش می رسد و تهیه آن کار چندان راحتی نیست.

میزان مقاومت اپل واچ مجهز به سفایر در برابر خط و خش

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۳
این که اصلا فشاری رو صفحه نمیارد اصلا زور نمیداد صفحه ساعت 10 تومنیم اینجوری هیچیش نمیشه اصلا فشار نمیداد

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۳
فوقالعاده کاش صفحه نمایش ایفون هم این طوری بود

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۲
پسر عالیه عالی عالی عالی

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۲
بهتر شاید بود موقع کشیدن اون اجسام روی شیشه کمی بیشتر فشار میاورد. و اینکه دریل هم نتونه هیج اثری روش بزاره یکم...

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۲
الان طرفداری سامسونگ خودشون را دار میزنن خخخخ