خانهاخبار
Samsung Galaxy S6 و M9 اچ تی سی وارد بازار ایران شدند

Samsung Galaxy S6 و M9 اچ تی سی وارد بازار ایران شدند

– جی اس ام: در حالی که چند روز به حضور رسمی گوشی Galaxy S6 به بازار ایران مانده است این گوشی در پشت ویترین‌های مغازه داران خود نمایی می‌کند.
۱۳۹۴/۱/۲۲

سید – جی اس ام: در حالی که چند روز به حضور رسمی گوشی Galaxy S6 به بازار ایران مانده است این گوشی در پشت ویترین‌های مغازه داران خود نمایی می‌کند.

مثل همیشه قیمت گوشی‌های نوبر در بازار بسیار بالاست و اگر علاقه‌مند به خرید پرچم دار سامسونگ هستید بهتر است برای خرید آن عجله نکنید.

در حال حاضر این گوشی با دو نسخه مختلف در بازار موجود است. نسخه ارائه شده با شارژر وایرلس و نسخه‌ای که در جعبه شارژر وایرلس ندارد.

هر دو نسخه فاقد گارانتی هستند و به‌صورت رسمی عرضه نشده‌اند.

 

image

 

قیمت نسخه با شارژر وایرلس حدود 3 میلیون و سیصد هزار تومان و نسخه بدون شارژر وایرلس آن حدود دو میلیون و نهصد هزار تومان است.

هنوز خبری در مورد ورود S6 Edge در بازار ایران نیست و احتمالا طی روزهای آینده این گوشی نیز به‌صورت غیررسمی وارد بازار می‌شود.

 

خبر دیگر حاکی از ورود HTC One M9 به بازار ایران است. این گوشی نیز در حال حاضر باقیمتی حدود 2 میلیون و 700 هزار تومان در بازار موجود است.

باید منتظر بمانیم و ببینیم در انتهای فروردین و با ورود رسمی این گوشی‌ها به بازار قیمت آن‌ها چقدر افت می‌کند.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (72 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۶
بهتر از سامسونگ وجود نداره اگر نظر سنچی های جهانی رو میدیدین میفهمیدین سامسونگ بهتره

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۵
هرگز اینطور نبوده و نخواهد بود.

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۴
دوست گرامی ، من طرفدار صد در صدی htc نیستم ، برند اول من سونی است ، ولی اگر منصفانه بگویم ، اچ تی سی خیلی بهتر از اپل و سامسونگه ، اپل و سامسونگ الکی برند اول دنیا شدن ، اپل الکی گرونه و هیچی نداره و پول مردمو میدزده و سامسونگ همش هنگ میکنه و فن آوری هایش تقلبی و کپی است و ...

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۴
اچ تی سی زیر سامسونگ بوده هست و خواهد بود

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۴
داداش این دلالان عزیزمان هست که قیمت آیفون رو میبرن بالا اپل اصلا نمایندگی رسمی نداره تا خودش بخواد با قیمت بالا تر به ده به مردم ما.