خانهاخبار
طرح های تخفیفی همراه اول ادامه دارد

طرح های تخفیفی همراه اول ادامه دارد

جی اس ام: طرح های روزهای گرم حرفی، بسته های قیمتی و بسته مکالمه خانواده همراه اول همچنان ادامه دارد. به گزارش اداره كل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، امکان استفاده از طرح های تخفیفی همراه اول همچنان فراهم است و مشترکین می توانند با خرید بسته های مورد نظر، از مزایا و تخفیفات آنها استفاده کنند.
۱۳۹۴/۱/۲۰

جی اس ام: طرح های روزهای گرم حرفی، بسته های قیمتی و بسته مکالمه خانواده همراه اول همچنان ادامه دارد.  به گزارش اداره كل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، امکان استفاده از طرح های تخفیفی همراه اول همچنان فراهم است و مشترکین می توانند با خرید بسته های مورد نظر، از مزایا و تخفیفات آنها استفاده کنند.

در طرح «روزهای گرم حرفی»، کلیه مشترکین دائمی و اعتباری می توانند با پرداخت تنها هزار تومان، در طول روز از 60 دقیقه مکالمه درون شبکه(همراه اول و تلفن ثابت) از ساعت 7 صبح تا 23 بهره مند شوند؛ این طرح بعد از زمان فعال سازی آغاز شده و تا پایان ساعت 23 همان روز معتبر است. همچنین در این طرح، زمان 60 دقیقه مکالمه می تواند در چندین تماس صرف شود و نیازی نیست که حتماً یک تماس 60 دقیقه ای صورت گیرد.

 

image

 

در دیگر طرح تخفیفی، امکان مکالمه رایگان، به صورت نامحدود و همچنین دوطرفه بین دو مشترک، در قالب «بسته مکالمه خانواده» فراهم شده است. بر اساس این طرح، مشترکین دائمی همراه اول با خرید یک بسته ماهانه 500 یا 1000 دقیقه ای درون شبکه(همراه اول و تلفن ثابت) می توانند دقایقی از آن را به یک یا دو مشترک دائمی دیگر هدیه کنند؛ پس از آن کلیه مکالمات مشترک اصلی با مشترک دیگر و بالعکس، تا 30 روز رایگان خواهد بود و از حجم بسته کسر نمی شود.

 

image

 

طرح دیگر، «بسته های قیمتی» شامل تخفیف در مکالمه، پیامک و اینترنت است. بسته های ترکیبی «کم بسته»، «خوش بسته» و «پر بسته» در این طرح قرار دارند که هر کدام از این بسته ها در برگیرنده میزان مشخصی مکالمه، پیامک و اینترنت است و در ازای قیمت مشخص برای مشترک فعال می شود.

همراه اولی ها می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از بسته های تخفیفی، به پرتال اپراتور اول به نشانی www.mci.ir مراجعه کنند.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۰
بادرود بسته روزهای گرم حرفی،بقول خودشون1000تومانه،ولی وقتی بسته رو میخری سه پیامک پشت سرهم میاد وقتی هم میخواد تموم بشه سه تا چهارتا میاد که مثلا میخوادبسته تموم شه،وجالبه هرپیامک اندازه چهارتاس،حدودا1400تا1500تموم میشه،یعنی همه جوره آدمو سرکیسه میکنند،بدون اینکه به مشترک بگن!!!!!!??????? بعضی وقتا خط912سه چهارتا پیام میفرستی،چهارصد،پانصد تومان واست میاد فقط خدامیدونه پیامکی چقدرمیگیرن.

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۰
دوستان خوبم ، خواهش میکنم گول همراه اول و ایرانسل را نخورید ، اینترنتشون مزخرفه