خانهاخبار
تصویر رندر لو رفته از Xperia C4

تصویر رندر لو رفته از Xperia C4

جی اس ام: در ماه های گذشته خبر های زیادی درباره گوشی Cosmos با دوربین مخصوص سلفی از طرف سونی به گوش رسیده است. اکنون به نظر می رسد Cosmos در حقیقت کد نسل بعدی Xperia C3 است و با نام تجاری Xperia C4 به بازار عرضه خواهد شد.
۱۳۹۴/۱/۱۸

جی اس ام: اخیرا با محبوب شدن عکس های سلفی مخصوصا در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، شرکت های گوشی سازی نیز گوشی های با دوربین سلفی بهتر عرضه می کنند. برخی شرکت ها مانند سونی و اچ تی سی تنها به یک دوربین بهتر قانع نیستند. سال گذشته گوشی های Xperia C3 و HTC Desire Eye معرفی شدند که در جلو از یک دوربین خیلی خوب همراه با فلش LED استفاده می کردند. حال عکس رندری مربوط به نسل بعدی سلفی بگیر سونی منتشر شده است.

در ماه های گذشته خبر های زیادی درباره گوشی Cosmos با دوربین مخصوص سلفی از طرف سونی به گوش رسید. اکنون به نظر می رسد Cosmos در حقیقت کد نسل بعدی Xperia C3 است و با نام تجاری Xperia C4 به بازار عرضه خواهد شد.

 

image

 

امروز یک تصویر رندر از این گوشی به بیرون درز کرده است. این رندر بسیار شبیه به عکس هایی است که پیش تر از Cosmos لو رفته بود. گوشی که با آن روبرو هستیم همانند نسل قبلی خود یک دوربین بزرگ همراه با یک فلش LED در جلو دارد. ولی از نظر طراحی، بهبود هایی نسبت به نسل قبلی مشاهده می شود. از جمله این بهبودها می توان به گردتر شدن گوشه های گوشی اشاره کرد.

به گفته منبع لو دهنده این عکس، Xperia C4 در ماه May و یا June معرفی می شود. C4 با اندروید 5 و در رنگ های سفید، مشکی و فیروزه ای، عرضه خواهد شد. متاسفانه هنوز مشخصات سخت افزاری گوشی منتشر نشده است اما با توجه به نسل قبلی آن، احتمالا ما باز هم با یک گوشی میان رده و البته قیمتی معقول، روبرو خواهیم بود. شما درباره این گوشی چه فکر می کنید ؟

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

علی

۱۳۹۴/۴/۷
خدا کنه بالای یک ملیون تومن نباشه

علی

۱۳۹۴/۴/۷
خدا کنه فقط بالای یک ملیون تومن نباشه

مهمان

۱۳۹۴/۱/۱۸
سلام سونی شرکتیه با بیش از 70 سال تجربه در زمینه الکترونیک درسته که یکم از قافله عقب مونده ولی با پشتکار شبانه روزی که دارن به زودی رقیب سر سخت رقبا خواهد شد و اثارشو کم کم نشون میده و تو عرض 3 سال که از اریکسون جدا شده پیشرفت خیلی سریع داشته برای مثال شما سونی پی رو با سونی سی 4 مقایسه کنید اونوقت پیشرفتش ملموس میشه براتون با تشکر که نظرمو خوندید جی اس ام خواهشا نظرمو بزار مرسی و از کلیه کارکنان پر تلاش جی اس ام تشکر میکنم خدا قوت.

مهمان

۱۳۹۴/۱/۱۸
بهترین گوشی میان رده