خانهاخبار
LG رابط کاربری اندروید 5 خود را معرفی کرد

LG رابط کاربری اندروید 5 خود را معرفی کرد

جی اس ام: ال جی پرچمدار بعدی خود را در تاریخ 8 اردیبهشت ماه معرفی می کند اما لازم نیست تا آن زمان صبر کنیم تا رابط کاربری جدید ال جی را ببینیم. UX 4.0 نام رابط کاربری جدید ال جی است که روی اندروید 5.0 سوار شده است.
۱۳۹۴/۱/۱۷

جی اس ام: ال جی پرچمدار بعدی خود را در تاریخ 8 اردیبهشت ماه معرفی می کند اما لازم نیست تا آن زمان صبر کنیم تا رابط کاربری جدید ال جی را ببینیم. UX 4.0 نام رابط کاربری جدید ال جی است که روی اندروید 5.0 سوار شده است. به گفته این ال جی تمرکز این رابط کاربری روی سادگی و ساده بودن استفاده از آن است.همچنین این رابط کاربری قابلیت های شخصی سازی بسیاری دارد. 

 

image

 

از قابلیت های جدید این رابط کاربری می توان به ویژگی Quick Shot اشاره کرد که به کمک آن با دوبار فشردن دکمه کم و زیاد کردن صدا، می توان اپلیکیشن دوربین را باز کرد. همچنین قابلیت Expert Camera Mode نیز اضافه شده است. به کمک این ویژگی گالری عکس های گوشی، موقعیت مکانی عکس های گرفته شده را جمع آوری می کند و عکس ها را بر همین اساس در یک آلبوم نشان می دهد.

علاوه بر این ویژگی ها که برای دوربین بودند، قابلیت Smart Board نیز به این رابط کاربری اضافه شده است. اسمارت بورد اطلاعات شما را از اپلیکیشن های تقویم، موزیک ها و نرم افزار های سلامتی جمع آوری می کند و در یک ویجت همزمان به شما نشان می دهد. ویژگی Smart Alert نیز با دریافت اطلاعات از شما، اعلان ها را بهتر به شما اعلام می کند. برای مثال اگر این قابلیت بفهمد که شما به بازی بسکتبال علاقه دارید، در زمان هایی از روز که هوا مناسب باشد، به شما اطلاع می دهد که اکنون زمان خوبی برای بازی کردن بسکتبال است.

در مجموع از نظر ظاهری رابط کاربری جدید شبیه به رابط کاربری LG G3 است. امسال ال جی بیشتر تلاش خود را برای اضافه کردن ویژگی های هوشمند به این رابط کاربری معطوف کرده است. 

 

منبع: 9To5Google

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

makenzi

۱۳۹۴/۱/۲۹
درود احتمال بسیار زیاد، بله

makenzi

۱۳۹۴/۱/۲۹
درود یعنی چون روی گوشی‌های سامسونگ بوده، دیگه نباید رو گوشی دیگه‌ای باشه؟ :!

makenzi

۱۳۹۴/۱/۲۹
درود میاد دوست من در قالب آپدیت برای گوشی‌های دیگه میاد

makenzi

۱۳۹۴/۱/۲۹
درود بله دوست من، میشه

makenzi

۱۳۹۴/۱/۲۹
درود اگر منظورتون آیکون‌‌هاش هست که با تم و لانچر قابل تغییر هست مهم امکاناتی هست که اضافه شده مثل قابلیت گرفتن عکس سریع حتی در حالت خاموش بودن صفحه نمایش قابلیت تنظیمات پیشرفته‌ی دوربین گالری سریع‌تر گوشی و ...