خانهاخبار
ویدیو چکش خواری Galaxy S6 Edge منتشر شد!

ویدیو چکش خواری Galaxy S6 Edge منتشر شد!

جی اس ام: در دنیای امروز گوشی ها را در انواع و اقسام تست های نابودی می بینیم! از تست افتادن که امری عادی است گرفته تا جوشاندن گوشی در کوکاکولا و تست چکش خواری آن. حال یک شبکه ویدیویی در یوتیوب ویدیویی از مقاومت اس 6 اج را در زیر چکش، منتشر کرده است.
۱۳۹۴/۱/۱۶

جی اس ام: در دنیای امروز گوشی ها را در انواع و اقسام تست های نابودی می بینیم! از تست افتادن که امری عادی است گرفته تا جوشاندن گوشی در کوکاکولا و تست چکش خواری آن. حال یک شبکه ویدیویی در یوتیوب ویدیویی از مقاومت اس 6 اج را در زیر چکش، منتشر کرده است. در این ویدیو ابتدا مقاومت پوشش شیشه ای جلویی و پشتی گلکسی اس 6 اج با چاقو آزمایش می شود. گوریلاگلس 4 در این بخش خودی نشان می دهد و هیچ گونه خط و خشی روی گوشی ظاهر نمی شود.

 

image

 

اما فریم فلزی دور گوشی مقاومت چندانی در برابر تیزی چاقو ندارد و با هربار کشیدن چاقو، خطی روی آن نقش می بندد. پس از چاقو شاهد بخش اصلی ویدیو هستیم که در آن گلکسی اس 6 اج با ضربات چکش آزمایش می شود. پیشنهاد می کنم نتیجه چکش خواری این گوشی را حتما ببینید.

 

تست مقاومت Galaxy S6 Edge در زیر چکش!

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (52 نظر)

lord

۱۳۹۶/۱/۱۳
بابا اون گوشی قیمتش ۲ ملیون بود?

mahdispd///

۱۳۹۵/۶/۳
بی رحم!!میز داغون شد گوشی هیچیش نشد

فرهاد

۱۳۹۴/۱۱/۲۷
الان گوشیم از دستم افتاده صفحش 10 تیکه شد مال منم اس 6اچ هستش نصفه این دووم نیاورده الان باید برم تاچ و LEDرو عوض کنم تبلیغاتش دروغه800 هزارتومان که نصف قیمت گوشیه پیدا شدم

علی

۱۳۹۴/۱۰/۲۴
نامرد هی میگفتlets Continue 'بعدش گفت آخرش مرد الان میفهمم چه کیفیتی داره خوب الان این ایفون با اون الیاژمرغوبش رو بیارید همین مرد رو با همین چکش بیارید ضربه ی پنجم نکشیده ترکیده ولی خوب بود اخر کلیپ مشکل بیرون زدگی لنز حل شد خخخخخخخخخخ

مهیار

۱۳۹۴/۷/۳۰
تست گوشی یه طرف نظرات عزیزامون یه طرف من که مردم از خنده...مثله زامبیا گوشیو داشت میخورد نامررررررد