خانهاخبار
هوآوی: چرا باید Huawei Watch بخریم؟

هوآوی: چرا باید Huawei Watch بخریم؟

جی اس ام: هوآوی به زودی اولین ساعت هوشمند خود را به بازار عرضه می کند. پیش از عرضه آن اما در حال آماده کردن بازار برای فروش این ساعت است. به همین منظور به تازگی این شرکت یک لیست 12 تایی از مواردی که باید در مورد ساعت های هوشمند بدانیم، منتشر کرده است.
۱۳۹۴/۱/۱۵

جی اس ام: هوآوی به زودی اولین ساعت هوشمند خود را به بازار عرضه می کند. پیش از عرضه آن اما در حال آماده کردن بازار برای فروش این ساعت است. به همین منظور به تازگی این شرکت یک لیست 12 تایی از مواردی که باید در مورد ساعت های هوشمند بدانیم، منتشر کرده است. عدد 12 تصادفی نیست، در حقیقت هوآوی با الهام گرفتن از اعداد موجود در ساعت ها، این عدد را انتخاب کرده است. 

 

image

 

البته ما قصد نداریم تمام این 12 مورد را بیان کنیم و به برخی از مهم ترین موارد آن، اشاره می کنیم. هوآوی این لیست را با طراحی که بارزترین تلاش شرکت های موبایل سازی برای تغییر ماهیت ساعت های مکانیکی است، شروع می کند.سپس هوآوی درباره سیستم عامل این ساعت، Android Wear توضیحاتی ارائه داده است. 

در ادامه این لیست دوباره هوآوی به بخش طراحی باز می گردد. هوآوی واچ اولین ساعت هوشمند اندرویدی است که از پوشش شیشه ای سفایر استفاده می کند. پس از پوشش صفحه نمایش، هوآوی به جنس استیل بدنه اشاره کرده است که 40 درصد از استیل معمولی مقاوم تر است. همچنین این بدنه در مقابل خط و خش های احتمالی نیز مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهند. همچنین هوآوی اشاره کرده است که ساخت هر یک ساعت بیش از 650 ساعت زمان می برد و در حدود 160 مرحله آن توسط انسان انجام می شود. 

در بخش شخصی سازی نیز هوآوی واچ با عرضه در سه رنگ و سه بند مختلف همراه با 40 واچ فیس متفاوت، حرف هایی برای گفتن دارد. هیجان انگیز ترین بخش این لیست شاید عمر باتری هوآوی واچ باشد. هوآوی قول داده است تا باتری 300 میلی آمپری این ساعت شما را تا پایان یک روز همراهی کند.البته باید تا زمان عرضه این ساعت صبر کنیم ببینیم این قول هوآوی تا چه حد عملی است. شما درباره ساعت هوشمند این شرکت چه فکر می کنید؟

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

مهران

۱۳۹۴/۹/۱۰
دوست عزیز اتفاقا با IOS هم کار میکنه

masterjoint

۱۳۹۴/۳/۱۸
سامسونگ هنگیه یا هواوی؟ من 2 ساله هواوی دیدم یه بار هنگ نکرده

مهمان

۱۳۹۴/۲/۱۸
کسی از زمان عرصه ساعت خبر نداره

مهمان

۱۳۹۴/۱/۱۶
به جاي اينكه در مورد هواوي نظر بدي يرو املات رو درست كن

مهمان

۱۳۹۴/۱/۱۶
ای کاش با IOS هم کار می کرد، دیگه هیچکس حاضر نمی شد که پول مفت برای اپل واچ سطح پایین پرداخت کنه!