خانهاخبار
LG تاریخ معرفی پرچمدار جدیدش را اعلام کرد

LG تاریخ معرفی پرچمدار جدیدش را اعلام کرد

جی اس ام: روز گذشته غول کره ای، شرکت ال جی، دعوتنامه های مراسم معرفی پرچمدار جدیدش را، برای خبرنگاران ارسال کرد. ال جی در نظر دارد در اردیبهشت ماه، پرچمدار جدیدش یعنی LG G4 را معرفی کند.
۱۳۹۴/۱/۱۱

جی اس ام: روز گذشته غول کره ای، شرکت ال جی، دعوتنامه های مراسم معرفی پرچمدار جدیدش را، برای خبرنگاران ارسال کرد. ال جی در نظر دارد در تاریخ ۸ اردیبهشت ماه، پرچمدار جدیدش یعنی LG G4 را معرفی کند.

 

image

 

ال جی امیدوار است بتواند از طریق فروش این گوشی در بازار های مختلف جهانی سود زیادی به جیب بزند. از همین رو جی۴ را در شهرهای نیویورک، لندن، پاریس، سئول، سنگاپور و استانبول معرفی خواهد کرد. 

با توجه به پوستری که ال‌جی برای معرفی این گوشی منتشر کرده است، می توان حدس زد که این گوشی در مدل چرمی نیز ممکن است عرضه شود. پیش تر در خبرها نیز داشتیم که پرچمدار بعدی LG کیفیت ساخت خیلی خوبی خواهد داشت. البته ممکن است این پوشش چرمی مربوط به قاب های محافظ گوشی نیز باشد. 

انتظار می رود این گوشی از پردازنده ۶۴ بیتی و ۶ هسته ای Snapdargon 808 استفاده کند. ۳ گیگابایت حافظه رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD از دیگر مشخصات سخت افزاری جی۴ خواهدبود. دوربین اصلی دستگاه نیز احتمالا ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین جلویی دستگاه نیز ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. شما درباره پرچمدار جدید ال‌جی چه فکر می کنید؟

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (33 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۱/۱۶
داش من خودم جی2 دارم لنز دوربینش از یاقوته وقتی تو نور میگیری قشنگ قرمز میشه جی3دام همینطور خیالت راحت هیج خشی نمیوفته و با قابلیت ناک ان اصن به پاور احتیاحی پیدا نمیکنی

مهمان

۱۳۹۴/۱/۱۶
داداش اون g2‌بود كه سال 2013 بهترين گوشي شد

مهمان

۱۳۹۴/۱/۱۴
با دکمه کار میکنی،اونوقت لنزش خش میفته؟؟؟!!!! من 1 ساله g2 دارم و همچین اتفاقی نیفتاده،چرا شایعه درست میکنی؟

مهمان

۱۳۹۴/۱/۱۴
بالاخره طلسم 6 هسته ای شکسته شد!!!

مهمان

۱۳۹۴/۱/۱۴
Amo Jon age g3 behtarin 2014 shod pas Note4 chi bod