خانهاخبار
این ویژگی گلکسی اس 7 می تواند سنسور اثر انگشت آیفون را نابود کند

این ویژگی گلکسی اس 7 می تواند سنسور اثر انگشت آیفون را نابود کند

جی اس ام: اپل در زمان معرفی آیفون 5S یک ویژگی به نام سنسور اثر انگشت را معرفی کرد. این سنسور هنوز که هنوز است و در آیفون 6 نیز استفاده شده است بهترین در نوع خودش است. اما امروز اندروید آتوریتی گزارشی را منتشر کرده که در آن اشاره به این موضوع دارد که سامسونگ می خواهد رقیبی برای این سنسور ارائه کند.
۱۳۹۴/۱/۷

جی اس ام: اپل در زمان معرفی آیفون 5S  یک ویژگی به نام سنسور اثر انگشت را معرفی کرد. این سنسور هنوز که هنوز است و در آیفون 6 نیز استفاده شده است بهترین در نوع خودش است. اما امروز اندروید آتوریتی گزارشی را منتشر کرده که در آن اشاره به این موضوع دارد که سامسونگ می خواهد رقیبی برای این سنسور ارائه کند.

 

در این گزارش آمده که سامسونگ به همراه بخش تحقیقات استندفورد قصد ارائه سنسور تشخیص عنبیه (یا به عبارت ساده تر سنسور چشم) را دارد.

 

اولین محصولی که این سنسور را روی خود خواهد داشت یک تبلت به نام گلکسی تب پرو 8.4 که در سال 2015 معرفی خواهد شد. محققان این دانشگاه می گویند که این تبلت روی خود مدیریت تشخیص صحت اثر عنبیه قوی ای دارد که باعث می شود استفاده از آن راحت و آسان باشد. امنیت این روش 1000 برابر بیشتر از امنیت سنسورهای اثر انگشت است.

 

image

 

این سنسور قرار است در اپلیکیشن های مختلفی مانند فرودگاه ها، دسترسی به کنترل ها و دیگر ابزارهای امنیتی به کار گرفته شود. اگر سامسونگ موفق به ارائه این سنسور در محصولات خود شود، زیاد بعید نیست که سنسور تشخیص عنبیه را در گوشی گلکسی اس 7 ببینیم. زیرا سامسونگ همیشه در گوشی های پرچمدار خود به خصوص گوشی های سری گلکسی اس از آخرین تکنولوژی های خود استفاده می کند.

 

منبع: BGR

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (128 نظر)

نمیدونم

۱۳۹۵/۱/۱۱
با حرف الکی زدی

یه بنده خدا

۱۳۹۵/۱/۲
والا من چند وقته نظرات رو میخونم میبینم طرفدار های سامسونگ و اپل عین طرفدار های پرسپولیس و استقلال هستن همش تعصب بیجا و بی مورد.
خب هر کی هر گوشی دوس داره بره بخره و استفاده کنه. دیگه واسه چی میاین زیر خبر مربوط به سامسونگ مینویسین فقط اپل؟؟؟
بخدا زشته.
ادعای فرهنگتون میشه، ولی تو این صفحات خبری هزار تا فهش به هم میدین. خداییش ارزشش رو نداره که بخاطر دو تا کمپانی خارجی به ناموس هم فهش بدین. بجز فهش چی گیرتون میاد ؟؟؟
حالا اگه بیاین بگین اپل پادشاه پادشاهان اپل قیمت گوشیهاشو کمتر میکنه ؟؟؟
یا اگه بخاطر سامسونگ به آیفون بازا فهش ناموس بدین زودتر سامسونگ بهتون بروزرسانی میده؟؟؟
یکم فکر کنین. یکم فرهنگ داشته باشین بخدا زشته واسه ماها که خیلیا تو کشورمون نون شب ندارن بخورن ولی آقا زاده ها دوتا دوتا واسه داف هاشون آیفون میخرن.

حسین

۱۳۹۵/۱/۱
فقط میتونم اینو بگم سامسونگ خیلی مزخرف, قبلنا فقط هنگ میکرد الانا فقط میسوزه.

محمدرضا

۱۳۹۴/۱۲/۲۷
خیلی گوشی بوره

محمدرضا

۱۳۹۴/۱۲/۲۷
واقعا گوشی گلکسی اس7 خیلی بروز فقط قیمت آن کی وارد بازار میشه