خانهاخبار
عکس های رندر لو رفته از HTC One M9 Plus

عکس های رندر لو رفته از HTC One M9 Plus

جی اس ام: حساب کاربری OnLeaks در توییتر درحال تبدیل شدن به Evleaks زمان است. این حساب که اخیرا عکس گوشی های سونی و ال جی را منتشر کرده بود، این بار به سراغ فبلت جدید اچ تی سی رفته است.
۱۳۹۴/۱/۴

جی اس ام: حساب کاربری OnLeaks در توییتر درحال تبدیل شدن به Evleaks زمان است. این حساب که اخیرا عکس گوشی های سونی و ال جی را منتشر کرده بود، این بار به سراغ فبلت جدید اچ تی سی رفته است. این تصویر، فبلت جدید اچ تی سی را در کنار One M9 نشان می دهد و به گفته سازنده تصویر، تقریبا این عکس را می توان به نسخه نهایی M9 Plus نسبت داد.

 

image

 

همانطوری که در تصویر می بینید، واضح ترین تفاوت این گوشی ها در جلو، قرار گرفتن سنسور اثر انگشت M9 Plus است. در بخش پشتی اما تفاوت ها بیشتر آشکار می شود. دوربین ۲۰ مگاپیکسلی M9 Plus در قاب گرد قرار گرفته و بالای این دوربین نیز دوربین دوم قرار دارد. 

گوشی M9 Plus با دو چیپست متفاوت عرضه خواهد شد. این گوشی احتمالا با چیپست MediaTek MT6795 برای بازار چین و با چیپست Snapdragon 810 برای بازار های جهانی عرضه خواهد شد. دیگر مشخصات این گوشی اما برای هر دو نسخه یکسان خواهد بود. صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن QHD، سنسور تشخیص اثر انگشت، سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات سخت افزاری این گوشی هستند. 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۱/۱۴
لنزش خیلی بزرگ هست و تو ذوق میزنه ،با اون حسگر اثر انگشت ؛ آدم فکر میکنه که note3 یا note4 هست

مهمان

۱۳۹۴/۱/۹
سلام به نظر من HTC ONE M8 خیلی بهتره M9هست ازنظر طراحی و کارایی

مهمان

۱۳۹۴/۱/۷
راست میگی....

مهمان

۱۳۹۴/۱/۶
One e9...صفحه نمایش 5.5اینچی و پردازنده مدیاتک. One M's plus...صفحه نمایش 5.2 اینچی و اسنپ دراگون 810. محض اطلاع جی اس ام B-)

مهمان

۱۳۹۴/۱/۶
دقیقا همونیه که میخوام،ناموسه گوشیه خدایی