خانهاخبار
تنها 6 درصد کاربران آیفون از اپل پی استفاده می کنند

تنها 6 درصد کاربران آیفون از اپل پی استفاده می کنند

جی اس ام: اپل با معرفی آیفون 6، ویژگی اپل پی را معرفی کرد. اما اینکه این ویژگی تا چه حدی کارآمد است هنوز برای بسیاری سوالی اساسی است.
۱۳۹۴/۱/۴

جی اس ام: اپل با معرفی آیفون 6، ویژگی اپل پی را معرفی کرد. اما اینکه این ویژگی تا چه حدی کارآمد است هنوز برای بسیاری سوالی اساسی است. تحقیقی که اخیرا در این مورد انجام شده نشان می دهد که تنها 6 درصد از کابران آیفون 6 از این ویژگی استفاده می کنند، این در حالی است که 85 درصد از کاربران آیفون 6 اعلام کرده اند تا کنون 1 بار هم این ویژگی را حتی تست نکرده اند.

 

9 درصد از کاربران اعلام کرده اند که یک بار سعی کرده اند از این ویژگی استفاده کنند اما بعد از مدتی طریقه استفاده از اپل پی را فراموش کرده اند یا اینکه حتی نمی دانند در چه مکان هایی می توانند از این ویژگی استفاده کنند.

 

image

 

اپل اخیرا راهنماهایی را برای کاربران منتشر کرده که به آن ها کمک می کند در چه مکان هایی و به چه طریقی می توانند از اپل پی استفاده کنند.

 

به هر حال این ویژگی هنوز یک ویژگی نوپا است و نام اپل در پشت آن باعث رونق آن خواهد شد. به تازگی سامسونگ نیز پیرو اپل ویژگی ای مشابه را به نام سامسونگ پی معرفی کرد و این نشان از این دارد که کمپانی های دیگر نیز در رونق این ویژگی نقش خواهند داشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۱/۵
هیچ کس آیفونو برای کلاسش نمی خره :))))))))))))

مهمان

۱۳۹۴/۱/۴
همونطور که قبلا هزار بار گفتم ، اپل اصلا به درد ايران نميخوره. و همينطور که ديديد تازه 6 درصد دارن از NFC اون واسه اپل پي استفاده ميکنن. درواقع با خريد اپل ، پولي بيشتر از ارزش واقعي يک گوشي پرداخت ميکنيد (در ايران) . چون تو ايران اپل هيچ نماينده ي رسمي ندارد. واکثر قابليتهاي آن بلااستفاده است. اپل خوبه ، خيلي هم خوبه ، کسي منکرش نيست ، ولي به درد ايران نميخوره.