خانهاخبار
تبلت‌های جدید سامسونگ معرفی شدند، سری Galaxy Tab A

تبلت‌های جدید سامسونگ معرفی شدند، سری Galaxy Tab A

جی اس ام: روز گذشته سامسونگ در سکوت خبری، تبلت های جدید خودش را در روسیه معرفی کرد. حال سامسونگ سری A را به تبلت های خود آورده است. در حقیقت این بار بدنه تمام فلزی است که به تبلت های جدید سامسونگ راه پیدا کرده است.
۱۳۹۳/۱۲/۲۷

جی اس ام: روز گذشته سامسونگ در سکوت خبری، تبلت های جدید خودش را در روسیه معرفی کرد. حال سامسونگ سری A را به تبلت های خود آورده است. در حقیقت این بار بدنه تمام فلزی است که به تبلت های جدید سامسونگ راه پیدا کرده است. این دو تبلت در سایز های ۸ و ۹.۷ اینچی و با مشخصات سخت افزاری میان رده عرضه شده اند. رزولوشن صفحه نمایش هردوی آنها ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پیکسل است که تراکم پیکسلی بسیار کم ۱۶۰ پیکسل در هر اینچ برای نسخه ۸ اینچی و ۱۳۲ پیکسل در هر اینچ برای نسخه ۹.۷ اینچی به ارمغان می آورد.

 

 

image

 

صفحه نمایش این تبلت ها نسبت تصویر ۴:۳ دارند. پیش تر در خبر ها شنیده بودیم که ممکن نسل جدید گلکسی تب اس ها نیز نسبت تصویر ۴:۳ داشته باشند. این تبلت ها از یک پردازنده ۴ هسته ای با کلاک پردازشی ۱.۲ گیگاهرتز استفاده می کنند. احتمالا چیپست استفاده شده نیز Snapdragon 410 خواهد بود. خبری از حافظ رم این تبلت ها در دسترس نیست. گلکسی تب ای ها همچنین یک دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت و ۲ مگاپیکسلی در جلو دارند. باتری استفاده شده در آن ها نیز ۴۲۰۰ میلی آمپری است. تبلت ۸ اینچی با این باتری می تواند تا ۱۰ ساعت استفاده به کاربر دهد. علاوه بر اینها هردوی تبلت ها از شبکه مخابراتی 4G نیز پشتیبانی می کنند. 

 

image

 

نسخه ۸ اینچی تنها یک اسپیکر دارد اما نسخه ۹.۷ اینچی دو اسپیکر با حجم صدای بالا دارد. اما تکنولوژی استریو در این اسپیکر ها وجود ندارد و آنها Mono هستند. این مشخصات سخت افزاری نیز در ضخامت ۷.۵ میلی متری این تبلت جای گرفته اند. از سخت افزار که بگذریم به نرم افزار و رابط کاربری این تبلت می رسیم. همانطوری که در عکس ها مشاهده می کنید، این تبلت از جدیدترین نسخه تاچ ویز استفاده می کند. اندروید دستگاه نیز احتمالا نسخه ۵ خواهد بود. نسخه جدید تاچ ویز که به گفته سامسونگ سبک تر و روان تر خواهد بود، تجربه کاربری بهتری در اختیار کاربر قرار می دهد.

 

image

 

قیمت این تبلت ها نیز احتمالا بین ۲۷۵ تا ۳۱۰ دلار برای نسخه WiFi و بین ۳۴۰ تا ۳۷۵ دلار برای نسخه LTE خواهد بود. شما درباره تبلت های میان رده جدید سامسونگ چه فکر می کنید؟

 

image

 

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (42 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۱/۱
واقعا سرفیس یچیز دیگه س،حیفه بهش بگی تبلت،یه لپتاپ قدرتمنده با قابلیت زیاد توی طراحی در هر زمینه ای، اما قیمتش نمیذاره بخرمش

مهمان

۱۳۹۴/۱/۱
من طرفدار هر دو شرکت apple و samsung هستم اما samsung داره زیاده روی میکنه در ساخت گوشی و تبلت ، بنظر من روی گوشیها و تبلتهای سری قبلی وقت بزاره و محصول بهتری را سالیانه معرفی کنه موفق تر خواهد بود مثل apple

مهمان

۱۳۹۴/۱/۱
به نظر من که اینطور نیست از نظر طراحی اصلا به اپل نمیرسه

مهمان

۱۳۹۴/۱/۱
بدبختی اینجاست که سامسونگ یخچال ها و ماشین لباس شویی هاش هم بدرد نمی خوره.

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۲۹
گلگسي تب اس با ٨ هسته سيپيو هنگ ميكنه ديگه چه برسه به اين كه ٤ هسته هست فقط اير٢. اير٢ خداستتتتتت هيچ تبلتي به پاش نميرسه