خانهاخبار
اولین تصاویر رندر از پرچمدار ال جی

اولین تصاویر رندر از پرچمدار ال جی

جی اس ام: ال جی در مخفی نگاه داشتن اطلاعات پرچمدار بعدی اش خیلی خوب عمل کرده و هنوز اطلاعات خاصی از LG G4 منتشر نشده است. در زمانی که هنوز خبری از گوشی بعدی ال جی نیست، یک طراح خوش ذوق رندری از گوشی LG G4 ساخته است.
۱۳۹۳/۱۲/۲۰

جی اس ام: ال جی در مخفی نگاه داشتن اطلاعات پرچمدار بعدی اش خیلی خوب عمل کرده و هنوز اطلاعات خاصی از LG G4 منتشر نشده است. در زمانی که هنوز خبری از گوشی بعدی ال جی نیست، یک طراح خوش ذوق رندری از گوشی LG G4 ساخته است. البته به گفته خود او این رندرها شبیه به نسخه نهایی جی4 هستند. 

 

image

 

همانطور که مشاهده می کنید صفحه نمایش جی4 در این رندر انحنای بسیار کمی دارد که زیبایی خاصی به آن بخشیده است. البته این خمیدگی از زاویه کناری احساس نمی شود. در بخش بالای صفحه نمایش نیز دوربین جلو دیده می شود که زاویه دید بالایی دارد. 

 

image

 

در بخش پشتی این رندر دکمه های کم و زیاد کردن صدا و دکمه روشن کردن گوشی در زیر دوربین دیده می شود. این دکمه ها نیز دچار تغییر و تحول در طراحی شده و خوش دست تر از گذشته به نظر می رسند. همچنین بخش دوربین نیز بزرگتر شده و متاسفانه مانند دیگر پرچمدار های بازار از بدنه گوشی بیرون زده است. در کنار دوربین دستگاه نیز مانند جی3 فوکوس لیزری و فلش دو رنگ ال ای دی دیده می شود.

 

image

 

احتمالا این طراح حواسش به تغییر لوگوی ال جی نبوده و از همان لوگوی قدیمی ال جی استفاده کرده است. طبق شایعاتی که درباره این گوشی وجود دارد، ما با یک گوشی با پردازنده Snapdragon 810 روبرو هستیم. صفحه نمایش دستگاه نیز QHD است. همچنین دوربین جلوی دستگاه نیز احتمالا کیفیت بسیار بالایی خواهد داشت. در نهایت این تصاویر همانطور که گفتیم رندر هایی از ال جی جی 4 بودند و ممکن است گوشی نهایی چنین ظاهری نداشته باشد.

 

منبع: GSMArena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۲۵
شما نظر نده. اتفاقا ال جی تو کلیه مخصولاتش تو تمام نمایشگاه ها کلیه ی جئایز مربوط به طراحی رو کسب کرده. اتفاقا ال جی همیشه زیباترین محصولات رو تولید کرده. نه اون سامسونگ آشغالی.

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۲۳
ازالان معلومه مث ساله قبل از همه گوشیایه سروگردن بالاس...فقط G4 عشق دیگه.......

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۲۳
تنها برندیه که میشه از نظر کیفت با اپل مقایسش کرد

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۲۳
htc one m8++++++++++galaxy note4-------------

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۲۱
پشتش باید فلزی یا شیشه ای باشه وگرنه نمی تونه رقابت کنه... الان همه عشق فلز یا شیشه شدند دیگه!!!