خانهاخبار
Monowear برای اپل واچ بند استیل ۸۰ دلاری تولید می کند

Monowear برای اپل واچ بند استیل ۸۰ دلاری تولید می کند

– جی اس ام: اپل واچ هنوز به بازار نیامده شرکت های سازنده لوازم جانبی به فکر تولید بندهای آن افتاده اند. در کنار آنها حتی استارت آپ هایی شکل گرفته که برای این منظور جذب سرمایه می کنند. یکی از این استارت آپ ها Monowear Design نام دارد که در وب سایت کیک استارتر کمپینی ایجاد کرده و در حال جذب سرمایه اولیه برای تولید محصولات خود است.
۱۳۹۳/۱۲/۲۰
– جی اس ام: اپل واچ هنوز به بازار نیامده شرکت های سازنده لوازم جانبی به فکر تولید بندهای آن افتاده اند. در کنار آنها حتی استارت آپ هایی شکل گرفته که برای این منظور جذب سرمایه می کنند.
یکی از این استارت آپ ها Monowear Design نام دارد که در وب سایت کیک استارتر کمپینی ایجاد کرده و در حال جذب سرمایه اولیه برای تولید محصولات خود است. یکی از اهداف این استارت آپ تولید بندهای استیل ۸۰ دلاری برای اپل واچ است. همانطور که در خبرها و وب سایت اپل استور متوجه شدید بندهای استیلی  که اپل برای ساعت هوشمند خود به فروش می رساند ۴۵۰ دلار قیمت دارد که مسلما برای بسیاری از کاربران نمی تواند مقرون به صرفه باشد. در حالی که بسیاری از ساعت های هوشمند بازار قیمتی بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ دلار دارند، پرداخت ۴۵۰ دلار تنها برای یک بند استیل اپل واچ چندان عاقلانه به نظر نمی رسد. از این رو به سادگی می توان پیش بینی کرد که بسیاری از شرکت ها بندهایی با کیفیت مطلوب و قیمتی مناسب برای اپل واچ تولید خواهند کرد. 
 
image
 
همچنین استارت آپ دیگری به نام Click شکل گرفته که ایده ای متفاوت برای بندهای اپل واچ دارد. این شرکت قصد دارد آداپتوری طراحی کند که کاربر بتواند هر نوع بند دلخواه خود را به آن متصل و در نهایت آن را روی اپل واچ خود نصب کند. بدین ترتیب کاربر می تواند بند دلخواه خود را در هر رنج قیمتی تهیه کرده و با اتصال به این آداپتور آن را به اپل واچ خود وصل کند. کلیک نیز در ماه مارس کمپین خود را در کیک استارتر ایجاد خواهد کرد تا به سرمایه اولیه برای تولید این محصول دست یابد.
 
image
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۲۰
بهترین بند ها برای اپل واچ رو بعترین تنوع اپل خودش زده اینا فک نکنم بدرد بخوره