خانهاخبار
هواوی P8 به‌زودی معرفی می‌شود

هواوی P8 به‌زودی معرفی می‌شود

– جی اس ام: کم‌کم به ماه آوریل نزدیک می‌شویم. این ماه از این جهت مهم است که طبق شایعات قرار است پرچم دار جدید هواوی یعنی Ascend P8 معرفی شود.
۱۳۹۳/۱۲/۱۹

سید – جی اس ام: کم‌کم به ماه آوریل نزدیک می‌شویم. این ماه از این جهت مهم است که طبق شایعات قرار است پرچم دار جدید هواوی یعنی Ascend P8 معرفی شود. دیروز پوستری جدید از هواوی در اکانت چین این شرکت منتشر شده است که یک عدد هشت بزرگ را در وسط این تصویر می‌بینیم.

 

image

 

نکته جالب آیکون باتری است که در تصویر نمایان است این آیکون احتمالا خبر از استفاده هواوی از یک باتری قدرتمند و یا نرم افزاری پیشرفته برای ذخیره باتری در این گوشی می‌دهد. نکته دیگر طرح فلزی عدد هست در تصویر است که مشخص می‌کند بدنه P8 فلزی است.

قرار است هواوی P8 را در پانزدهم ماه آوریل به‌طور رسمی معرفی کند. طبق شایعات این گوشی دارای صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن فول اچ دی و پردازنده 8 هسته‌ای Kirin 930 با 3 گیگابایت حافظه RAM و یک دوربین 13 مگاپیکسلی با لرزش گیر اپتیکال است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۲۰
هوآوی پی 7ش چی بود که حالا پی 8ش چی باشه. آخه هوآوی هم شد گوشی ؟ فقط بلده از اپل تقلید کنه .مزخرف ترین برند گوشی همین هوآویه

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۲۰
سلام گوشیهای هواوی خوبن ولی سامسونگ بخاطر صفحه نمایش سوپر آ مولده چیز دیگس

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۲۰
من media padx1خریدم.خیلیم ازش راضیم.بابت پول کم ازامکانات خوبی برخورداره..یه توصیه ...پول واسه امکانات بدین نه برند

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۹
آره راست میگی اون نوره به باتریش مربوطه ولی فکر نکنم مربوط به شارژ خورشید ی باشه.

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۹
هواوی برند نچسبیه،هر چقدر هم خوب باشه