خانهاخبار
نسل بعدی اپل واچ ممکن است بدنه ای از جنس پلاتینیوم داشته باشد

نسل بعدی اپل واچ ممکن است بدنه ای از جنس پلاتینیوم داشته باشد

جی اس ام: ساعاتی دیگر اپل مراسمی برای منتشر کردن اطلاعات بیشتر راجب اپل واچ برگزار خواهد کرد. اما پیش از آن Wall Street Journal خبرهایی از نسل بعدی اپل واچ منتشر کرده است. طبق این خبرها، اپل واچ بعدی بدنه ای پلاتینیومی نیز خواهد داشت.
۱۳۹۳/۱۲/۱۸

جی اس ام: ساعاتی دیگر اپل مراسمی برای منتشر کردن اطلاعات بیشتر راجب اپل واچ برگزار خواهد کرد. اما پیش از آن Wall Street Journal خبرهایی از نسل بعدی اپل واچ منتشر کرده است. طبق این خبرها، اپل واچ بعدی بدنه ای پلاتینیومی نیز خواهد داشت. البته انتظار معرفی این نسخه از اپل واچ در مراسم امشب را نباید داشته باشیم. همچنین در همین گزارش آمده است که اپل قصد دارد فروشگاه های اختصاصی خود را باز طراحی کند. اپل این اقدام را برای ساختن مکان هایی برای نمایش اپل واچ به مردم انجام خواهد داد. نکته جالب توجه این موضوع این است که مردم باید با وقت قبلی وارد این مکان شوند و اپل واچ را تست کنند.

 

image

 

خبرگزاری رویترز نیز گزارشی درباره نحوه فروش اپل واچ منتشر کرده است. با استناد به این گزارش، به نظر می رسد اپل می خواهد فروش اولین نسل از ساعت های هوشمند خود را در ابتدا محدود به فروشگاه های اختصاصی اش کند. حتی فروشگاه هایی مانند BestBuy که رابطه نزدیکی با اپل دارند نیز در روزهای آغازین عرضه، توزیع کننده این محصول اپل نیستند. همچنین اپل صحبت هایی درباره فروش نسخه طلایی اپل واچ با فروشنده های محصولات مد و زیبایی در پاریس داشته است. علاوه براین اپل با شرکت Nordstorm که یک شرکت آمریکایی فعال در زمینه مد هست نیز صحبت هایی انجام داده است.

عرضه اپل واچ در ماه آوریل شروع خواهد شد. طبق برخی گمانه زنی ها، ساعت هوشمند اپل بین تاریخ ۱۷ الی ۲۱ فروردین ماه برای خریداران ارسال خواهد شد. این ساعت در دو اندازه ۳۸ و ۴۲ میلیمتری با بند های سیلیکونی، چرمی، استیل و احتمالا بندی از جنس طلای ۱۸ عیار عرضه خواهد شد. نبود بند پلاتینی در این لیست نیز قابل توجه است. چراکه شرکت هایی مانند Rolex و Omega که ساعت های لوکس عرضه می کنند، بند پلاتینی نیز برای ساعت های خود در نظر می گیرند. البته بند طلایی این ساعت هنوز از طرف اپل تایید نشده است اما ممکن است در مراسم امشب از آن رونمایی شود.

پیش بینی می شود قیمت نسخه اپل واچ که هم بدنه از جنس طلا و هم بندی از جنس طلا دارد به بیست هزار دلار نیز برسد. 

 

image

 

پوشش صفحه نمایش نسخه اسپرت اپل واچ نیز از جنس شیشه مقاوم Ion-X خواهد بود. این شیشه که در واقع نسخه مقاوم شده گوریلاگلس است، در گوشی های آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس نیز وجود دارد. متاسفانه این پوشش ضد خش نیست و ممکن است به مرور زمان خط و خش هایی روی آن نقش ببندد. اما نسخه استیل و نسخه طلایی اپل واچ، از پوشش شیشه ای سفایر استفاده می‌کنند که ضد خط و خش است. همچنین بخش پشتی اپل واچ اسپرت، از جنس پلاستیک است در حالی که نسخه های دیگر اپل واچ پشتشان سرامیکی است. با توجه به این موارد احتمالا شاهد اختلاف قیمتی زیادی میان نسخه اسپرت و نسخه های دیگر باشیم. طبق اعلام رسمی اپل، قیمت پایه اپل واچ ۳۴۹ دلار خواهد بود که این قیمت مربوط به اپل واچ اسپرت ۳۸ میلی‌متری است.

مراسم اپل راس ساعت ۸:۳۰ امشب به وقت تهران شروع می شود و می توانید این مراسم را به صورت وبلاگ نویسی زنده از جی اس ام دنبال کنید.

 

منبع: TheVerge

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۱/۱۸
قبل از این ال جی تو گوشیاش از پلاتنیوم استفاده کرده چیز جدیدی نیس اپلم داره کپی میزنه

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۹
پلاتینیم اسم انگلیسی همون پلاتین هست.

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۸
موافقم

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۸
ببخشید دقیقا جنسش چیه؟؟؟؟اونوقت از ترکیب کدوم عنصر بدست میاد؟؟؟؟آهان یادم نبود اپل میخواد سلاح درست کنه(شمشیر لیزری هههههه)حتما این عنصر مال آینده است از اونا که تو جنگ ستارگان نشون میده..برو جمع کن بابا فقط فقط فقط فقط فقط فقط HTC M8

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۸
حالا وایستین همین معرفی بشه ، نسل بعدی پیشکش