خانهاخبار
عضو تیم تست اپلیکیشن جدید ما باشید

عضو تیم تست اپلیکیشن جدید ما باشید

جی اس ام: بعد از اپلیکیشن جی اس ام، حالا نوبت به یک اپلیکیشن جدید رسیده است؛ «اپلیکیشن مجلات کالایاب». این اپلیکیشن در حال حاضر در مرحله تست نهایی قرار دارد و گروهی از کاربران ما، در حال کار کردن با آن هستند. اگر شما هم تمایل دارید عضو این تیم باشید، ما را همراهی کنید.
۱۳۹۳/۱۲/۲۰

جی اس ام: بعد از اپلیکیشن جی اس ام، حالا نوبت به یک اپلیکیشن جدید رسیده است؛ «اپلیکیشن مجلات کالایاب». این اپلیکیشن اندرویدی در حال حاضر در مرحله تست نهایی قرار دارد و گروهی از کاربران ما، در حال کار کردن با آن هستند. اگر شما هم تمایل دارید عضو این تیم باشید، ما را همراهی کنید.

 

ما در جی اس ام، برای داشتن یک خدمت بی عیب و نقص، در حال توسعه تیم تست خود هستیم. اعضای این تیم، با اپلیکیشن اندرویدی «مجلات کالایاب» کار می‌ کنند و باگ‌ های احتمالی آن را به ما گزارش می‌ دهند. این بهترین راه برای یک ارائه بدون نقص است. البته به زودی، این اپلیکیشن را برای سیستم عامل iOS نیز ارائه خواهیم داد.

با ثبت نام در فرم زیر، طی روزهای آینده از طریق یک خبرنامه، نسخه آزمایشی اپلیکیشن کالایاب را دریافت خواهید کرد. تنها کافی است بعد از تست، مواردی را که به نظر شما نیاز به بازنگری دارند برای ما ارسال کنید.

پیشتر، از کمکی که در این راستا به می کنید تشکر کرده و امیدواریم بتوانیم خدماتی برای شما ارائه کنیم که رضایت همه کاربران را به همراه داشته باشد.

ثبت نام تکمیل شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۳/۴
ببخشید من نفهمیدم از کجا میشه دانلود کرد میشه بگید ممنون

مهمان

۱۳۹۴/۱/۱۵
باسلام وخسته نباشیدنرم افزارخوب وبسیارکاربردی میباشدکه جای خالی آن مشهودبودمن درموبایلم نصب کردم وازآن استفاده میکنم خیلی ممنون ازمدیریت محترم gsmفقط یک مشکل درخریدمحصولات دارم وقتی برای خریدکلیک میکنم کلابرنامه قطع مشود.وپیشنهادی برای خریدآسان دارم .هزینه مجلات ازاعتبارسیم کارت کسرشودمانندخریدبسته های اینترنت که اپراتورهاازاعتبارسیم کارت کسرمیکنند=باتشکرفراوان لطفاپاسخ پرسش رابه ایمیلم ارسال فرمایید.

amircase

۱۳۹۳/۱۲/۲۷
سلام ببخشید اپیلکشن اندرویدی رو خودتون نوشتید یعنی برنامه نویسی اندروید؟

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۲۲
شما لطفا اول اپلیکیشن خود جی اس ام رو برای آی او اس آماده کنید بعد به فکر این برنامه باشید با تشکر!!!!!!

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۲۱
باسلام .من یه برنامه نویس اندروید هستم برنامه هایی از قبیل قرآن صوتی وبانک پیامکی و ادعیه و رمان هایه زیادی درست کردم خوشحال می شم بتونم کمکتون کنم پذیرایه شما در ایام نوروز در شهر بسیار زیبای فومن ازشهرهای شمال کشور هستیم با تشکر ایام به کام