خانهاخبار
اولین شایعات پیرامون iPhone 6S

اولین شایعات پیرامون iPhone 6S

جی اس ام: تقریبا شش ماه از زمان معرفی آیفون های جدید اپل گذشته است و اکنون خبرهایی درباره نسل بعدی آن شنیده می شود. به نقل از منابع آگاه، iPhone 6S اپل، از ۲ گیگابایت حافظه رم استفاده خواهد کرد. همچنین پیش بینی می شود به صورت پیش فرض اپل سیم روی آن نصب شده باشد.
۱۳۹۳/۱۲/۱۶

جی اس ام: تقریبا شش ماه از زمان معرفی آیفون های جدید اپل گذشته است و اکنون خبرهایی درباره نسل بعدی آن شنیده می شود. به نقل از منابع آگاه، iPhone 6S اپل، از ۲ گیگابایت حافظه رم استفاده خواهد کرد. همچنین پیش بینی می شود به صورت پیش فرض اپل سیم روی آن نصب شده باشد. این ویژگی ها که در آیپد ایر ۲ نیز یافت می شوند، برای اولین بار توسط iPhone 6S و iPhone 6S Plus به دنیای آیفون ها نیز راه خواهند یافت. 

 

image

 

از زمان آیفون ۵ به بعد، آیفون ها از حافظه رم یک گیگابایتی استفاده کرده اند. در مقایسه با پرچمداران کنونی اندرویدی که سه گیگابایت حافظه رم دارند، رم یک گیگابایتی خیلی کم به نظر می رسد. اما آیفون تا کنون نیز با همین میزان رم توانسته عملکرد خیلی خوبی از خود به جای گذارد. 

علاوه براینها، در برخی دیگر از شایعات، احتمال اضافه شدن قابلیت Force Touch به آیفون های بعدی شنیده شده است. Force Touch ویژگی است که برای اولین بار با اپل واچ ارائه خواهد شد. به کمک این تکنولوژی، صفحه نمایش گجت شما، تفاوت میان یک بار لمس صفحه و فشار روی صفحه نمایش را تشخیص می دهد. بنابراین توسعه دهندگان اپلیکیشن می توانند برای فشار روی صفحه نمایش یک قابلیت و برای لمس عادی صفحه نمایش یک قابلیت دیگر را در نظر بگیرند. 

همچنین افزون بر این ویژگی ها، آیفون ها هرساله شامل بروزرسانی های سخت افزاری دیگری شامل استفاده از پردازنده جدیدتر و یا استفاده از تکنولوژی بهتر دوربین، می شوند. آیفون های بعدی نیز احتمالا به رسم هر ساله، در حوالی شهریور ماه معرفی خواهند شد. شما درباره آیفون های بعدی چه فکر می کنید؟

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (35 نظر)

Iman

۱۳۹۴/۶/۶
اگه به سیاست اپل دقت کنی می فهمی که آیفون هاشو تقریبا با همون قیمت آیفون های قبلی عرضه می کنه
ماه اول موجودیش تو ایران دور و بر 3 تا 4 تومن هست ، بعد 2 ماه میاد رو 2/5 تا 3

امیرحسین

۱۳۹۴/۳/۲۰
سلام خدمت سایت بسیار عالی جی اس ام که باید ازش تشکر و تقدیر کرد بی شک بنده منتظر ایفون 6 اس هستم ولی یه سوالی برام مطرح هست قیمتش چقد ممکنه از ایفون 6 بالاتر بشه لطفا به پول ایران بگید

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۸
تمااااااااااام ... دمت گرم ، مختصر مفید گفتی ... من گالکسی اس ۳-۴-۵ داشتم و الانم نوت ۴ دارم .. چند ماه پیش هم یه اچ تی سی وان ام ۸ گرفتم ... اپل فقط و فقط داره نون اسمشو میخوره .. ولی از اینا گذشته اعتراف میکنم چند روز پیش گوشی رو دیدم و توی نیم ساعت به این نتیجه رسیدم که از گالکسی و نوت و اج تی سی هم بهتره ... اونم نکسوس ۶ بود ... تاکید میکنم فقط نکسوس ۶

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۷
made in china nis assembledin china ;)

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۷
پشت همه ايفون ها و ايپد هاى اپل اينو نوشته باهر پارت نامبرى Designed by apple in California Assembled in China