خانهاخبار
برنامه ها و بازی های منتخب هفته دوم

برنامه ها و بازی های منتخب هفته دوم

جی اس ام: برنامه و بازی های منتخب هفته دوم 13.12.92
۱۳۹۳/۱۲/۱۳

جی اس ام: برنامه و بازی های منتخب هفته دوم 13.12.92

 

Blockwick 2

 

image

 

این بازی مخصوص دو سیستم عامل اندروید و آی او اس است.  در این بازی کاربر وظیفه دارد تا اشکالی که به رنگ یکدیگر هستند را به همدیگر متصل کند. اشکال همرنگ در سرتاسر فضای بازی پخش شده اند و بر سر راه آن ها موانع زیادی وجود دارد.

 

 

 

image

 

 

Blood & Glory: Immortals

 

image

 

رومیان پای خود را فراتر از ویژگی های انسانی خود گذاشته اند و خدایان اکنون نگران آینده خودشان هستند. به همین خاطر اکنون قوی ترین خدایان یعنی زئوس، ایریس و هیدیس با هم متحد شده اند تا رومیان را به عقب برانند و آن ها را به وظایف انسانی خودشان برگردانند.

 

 

image

 

دانلود برای آی او اس

 

Notifyier

 

image

 

از جمله افرادی هستید که برای رفتن به سراغ گوشی در هنگامی که نوتیفیکشنی برای آن می آید تنبلی می کنید؟ نگران نباشید این برنامه برای شما ساخته شده است. نوتیفایر، نوتیفیکیشن های شما را می خواند. اما تنها کاربرد این برنامه برای افراد تنبل نیست، در زمانی که مشغول انجام کاری مانند رانندگی هستید نیز این برنامه می تواند کمک شما باشد.

 

 

image

 

SoundHUD

 

image

 

یکی از مشکلات کاربران اندروید 5.0 این است که گوگل به طرز عجیبی ویژگی سایلنت را حذف کرده است. به همین خاطر برنامه هایی که بتوانند کنترل راحتی روی صدای گوشی داشته و گوشی را سایلنت کنند از محبوبیت زیادی بین این کاربران برخوردارند. این برنامه پنلی کامل را در اختیار کاربر قرار می دهد تا بتواند ویژگی های صدایی گوشی را کنترل کند. این برنامه مخصوص سیستم عامل اندروید است.

 

image

 

دانلود برای اندروید

 

Pop - Video Texting

 

image

گاهی اوقات فرستادن یک پیام تصویری برای یکی از عزیران می تواند کار چندین خط متن را انجام دهد و حتی آن ها را بیشتر خوشحال کند. این برنامه وظیفه ارسال پیام های تصویری شما را به عزیزانتان بر عهده دارد و نکته آن این است که در عوض فرستادن ویدیو هزینه کمی را برای شما به همراه خواهد آورد.

 

image

 

دانلود برای آی او اس

 

 

 

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۵
windows phone رو هم دریابید دیگه :|

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۴
سلام چرا لینک دانلود این بازی رو نذاشتین blockwick 2

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۴
لطفا تصحیح کنید مطلب رو. گوگل حالت سایلنت رو برداشته و حالت interrupt رو جایگذینش کرده تا بشه تعیین کرد که گوشی کلا سایلنت بشه یا برای برنامه های خاصی(که شما تعیین می کنید) سایلنت باشه.پس چیزی کم نشده که از برنامه های دیگه بخوای استفاده کنی،فقط یکم بهبود یافته.