خانهاخبار
ویژگی‌های آیفونی در Galaxy S6 سامسونگ

ویژگی‌های آیفونی در Galaxy S6 سامسونگ

- جی اس ام: در بین سازندگان گوشی بیشترین رقابت سال‌های اخیر میان سامسونگ و اپل بوده است. رقابت این دو شرکت گاهی حتی منجر به اختلافات و متهم کردن یکدیگر به دزدیدن ایده‌ها نیز شده است.
۱۳۹۳/۱۲/۱۲

سید - جی اس ام: در بین سازندگان گوشی بیشترین رقابت سال‌های اخیر میان سامسونگ و اپل بوده است. رقابت این دو شرکت گاهی حتی منجر به اختلافات و متهم کردن یکدیگر به دزدیدن ایده‌ها نیز شده است.

گلکسی اس 6 تغییرات زیادی از نظر ظاهری با نسل قبلی خود یعنی اس 5 دارد. باتری جدا نشدنی اولین نکته‌ای است که در این گوشی به چشم می‌خورد و همچنین عدم وجود درگاه کارت حافظه. فریم پلاستیکی جای خود را به فریم مستحکم آلومینیومی داده است و گوشی را به یک گوشی یک تکه تبدیل کرده است. شاید این گوشی بهترین گوشی ساخته شده توسط سامسونگ باشد اما به عقیده اکثر موبایل دوستان این گوشی بسیار شبیه به گوشی آیفون 6 است.

در این عکس همان‌طور که مشاهده می‌کنید سه گوشی آیفون 6، گلکسی اس 6 و گلکسی اس 5 روی هم قرار دارند.

 

image

 

image

 

image

 

کاملا مشخص است که سامسونگ گلکسی اس 5 را تبدیل به آیفون 6 کرده است؛ بنابراین سامسونگ قبول کرده است که اپل برخی از جایگاه‌ها و طراحی‌هایش درست بوده است بر همین اساس تغییرات زیر را در گوشی جدیدش مشاهده می‌شود:

 

-        سامسونگ جای هدفون را از بالای گوشی به پایین آن منتقل کرده است دقیقا همان جایی که این پورت در آیفون 6 دیده می‌شود.

-        سامسونگ فهمید که بهتر است به‌جای قرار دادن پوشش روی پورت برای جلوگیری از نفوذ آب از پورت‌های ضد آب استفاده کند.

-        اسپیکر گوشی را از قاب پشتی به کناره پایینی منتقل کرده است.

-        اسپیکر نیز بسیار شبیه به اسپیکر آیفون 6 است.

-        فریم دور و کلیدها بسیار شبیه به آیفون 6 شده است.

به نظر ما اس 6 گرچه بسیار شبیه به آیفون طراحی شده است اما اگر سیستم عامل اندروید و گوشی‌های سامسونگ را دوست داشته باشید این گوشی می‌تواند به بهترین گوشی اندرویدی سامسونگ که تا کنون داشته‌اید تبدیل شود.

 

نظر شما درباره این شباهت چیست؟ آیا شما فکر می‌کنید این کار سامسونگ اشتباه بوده است و یا باعث بیشتر شدن محبوبیتش در بازار خواهد شد؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (147 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۸
خخخخخ دوربین ایفون 6 چند میلی زده بیرون شما میگید لق میزنه اگه بخوایم مثل شما مظر بدیم پس اس 6 رو اگه بزارید یه جای صاف میشه باهاش الاکلنگ بازی کرد جی اس ام ممنون که نظرم رو گذاشتی

مهمان

۱۳۹۴/۱/۲۶
راستش همه این حرفا درست اینکه سامسونگ طراحی بدنه رو مثل اپل زده شکی نیست این که شیشه اش رو از سونی گرفته شکی نیست این که سیستم خاملش رو شبیه اپل زده حتی کیبوردش شکی نیست اما مدل edge رو خداوکیلی خودش طراحی کرده و شبیه این مدل رو شرکت های دیگه نزدن چرا چون که انگار که کناره ها رو اتوبوس ازش رد شده ولی در کل بدک نیست بالخره نوعی پیشرفت برای سامسونگه نه....

مهمان

۱۳۹۴/۱/۹
درسته که دوربین htc one m9 روی کاغذ بهتر از s6 بهتر است اما همیشه دوربین های سامسونگ بالاتر از بقیه ی برندهاست. خود من s4 دارم که دوربین 13 مگاپیکسلی دارد اما خیلی بهتر از دورینهای 13 مگاپیکسل xperia z1- huawei p7 است و در طراحی هم گوشی های htc بیشتر شبیه ی تکه فلز فلز است که زیبا نیست و ظرافت ندارد (در مقابل samsung) اما اگر s6 کارت حافظه را ساپرن می کرد بهتر بود و من هم قبول دارم. دوربین 16 note4 بهتر از دوربین 20.7 xperia z3 هست و این نشان می دهد کیفیت دوربین فقظ تعداد پیکسل آن نیست.

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۷
يك كمپاني وقتي ميتونه پيروز باشه كه ايده هاي خوب بقيه را با تغييرات و ارتقاهاي خود تركيب به يك محصول كامل برسه SAMSUNG چند سالي هست كه در صدر جدول كمپاني هاي سازنده موبايل هست.

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۵
خخخخخ واقعا گوشی چرتیه شده عین اپل فقط بلده تقلید کنه