خانهاخبار
MWC 2015: هدست واقعیت افزوده Vive توسط HTC معرفی شد

MWC 2015: هدست واقعیت افزوده Vive توسط HTC معرفی شد

جی اس ام: اچ تی سی در مراسم امروز خود علاوه بر دستبند سلامتی و One M9، یک هدست واقعیت افزوده که با همکاری شرکت Valve ساخته شده را معرفی کرد. نسخه ی مخصوص توسعه دهندگان این هدست در بهار عرضه می شود اما نسخه نهایی آن در اواخر سال میلادی جاری عرضه خواهد شد.
۱۳۹۳/۱۲/۱۰

جی اس ام: اچ تی سی در مراسم امروز خود علاوه بر دستبند سلامتی و One M9، یک هدست واقعیت افزوده که با همکاری شرکت Valve ساخته شده را معرفی کرد. نسخه ی مخصوص توسعه دهندگان این هدست در بهار عرضه می شود اما نسخه نهایی آن در اواخر سال میلادی جاری عرضه خواهد شد. شرکت های Valve و اچ تی سی قول دادند تا با این دستگاه حضور پر رنگی در کنفرانس توسعه دهندگان بازی در هفته آینده داشته باشند.

 

image

 

نسخه مخصوص توسعه دهندگان این هدست، از دو صفحه نمایش با رزولوشن 1200 در 1080 استفاده می کند که نرخ نوسازی تصویر آن 90 فریم در ثانیه است. این صفحه نمایش ها با ارائه زاویه دید 360 درجه باعث می شوند تجربه ای تمام تصویر داشته باشید. به گفته مسئولان اچ تی سی این اولین هدستی است که چنین تجربه ای را در اختیار کاربران قرار می دهد. این هدست همچنین از سنسور های مختلفی بهره می برد تا حرکت های سر کاربر را تشخیص دهد و بتواند تصویر نمایش داده شده را با حرکات کاربر تطبیق دهد. 

 

image

 

نویسنده TheVerge در نمایشگاه MWC این هدست را از نزدیک مشاهده کرده و درباره وزن بسیار کم آن نوشته است. همچنین نسخه ای که فعلا در اختیار بازدید کنندگان نمایشگاه قرار گرفته یک جفت هدفون دارد ولی نسخه نهایی آن از یک سیستم صوتی کامل تر بهره خواهد برد. 

در نهایت می توان گفت این وسیله برای انجام بازی های کامپیوتری پتانسیل های فراوانی دارد و تجربه ای متفاوت از دیگر هدست های واقعیت افزوده ارائه خواهد داد. شما درباره آن چه فکر می کنید؟

 

منبع: TheVerge

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۱
خوبه حالا دیدیم اج تی سی در مورد htc one در کل سطح دنیا چقدر خرابی دادن... اصلا میدونید هر چی سامسونگ تولید میکنه به درد نخور واصلا ضایعس و لازم نیست شما طرف سامسونگ برید ما خودمون هستیم محصولات سامی رو میگیریم و کلی هم لذتشو میبریم... شما برید با همون برند های با کیفیت خودتون خوش باشین...

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۱
کپی از سامسونگ اولین هدست واقعیت افزوده ساخت سامسونگ

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۱
دم اچ تی سی گرم با این نوآوریش چیز خیلی جالبیه.کلید ساختار بازی نسل بعدی و مدلش داره زده میشه.ضمنا سامسونگ تا اواخر اسفند دهها مدل از این هدست رو بیرون میده که کل 100درصدش برگشتن میخورن و بد از آب در میان.

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۱
واقعیت مجازی خیلی جالبه مثل جادو میمونه تکنولوژی چقدر پیشرفت کرده...!

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۱
خیییییییییلی باحاله