خانهاخبار
MWC 2015: مایکروسافت به شکل تصادفی گوشی های بعدی خود را معرفی کرد

MWC 2015: مایکروسافت به شکل تصادفی گوشی های بعدی خود را معرفی کرد

جی اس ام: مایکروسافت فردا در نمایشگاه MWC شهر بارسلون مراسمی برای معرفی محصولات جدید خود برگزار خواهد کرد. اما پیش از برگزاری این مراسم، ردموندی ها به صورت تصادفی وجود این گوشی هارا لو دادند.
۱۳۹۳/۱۲/۱۰

جی اس ام: مایکروسافت فردا در نمایشگاه MWC شهر بارسلون مراسمی برای معرفی محصولات جدید خود برگزار خواهد کرد. اما پیش از برگزاری این مراسم، ردموندی ها به صورت تصادفی وجود این گوشی هارا لو دادند. آنها در وبسایت خبری خود یک خبر با تیتر معرفی گوشی های لومیا 640 و لومیا 640 XL منتشر کردند. البته این خبر هیچ متنی نداشت و تنها تیتر آن مربوط به معرفی این دو گوشی بوده است. احتمالا آنها در حال آماده سازی خبر معرفی این گوشی ها بوده اند و به اشتباه این خبر را منتشر کردند. البته پس از مدتی نیز این خبر حذف شد اما به لطف سرویس webcache گوگل، همچنان می توانید این صفحه را مشاهده کنید.

 

image

 

مشخصات سخت افزاری گوشی لومیا 640 پیش تر هم لو رفته بود. این گوشی از پردازنده Snapdragon 400 استفاده می کند. همچنین این گوشی 5 اینچی از 1 گیگابایت حافظه رم و 8 گیگابایت حافظه داخلی نیز بهره می برد. دوربین اصلی این دستگاه نیز احتمالا 8 مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن یک مگاپیکسلی خواهد بود. گوشی لومیا 640 XL نیز با توجه به نامی که دارد، احتمالا نسخه ی بزرگتر گوشی لومیا 640 باشد. هنوز اطلاعات خاصی از این گوشی منتشر نشده است ولی ما با یک گوشی با صفحه نمایش بزرگتر از 5 اینچ روبرو خواهیم بود. شما درباره گوشی های بعدی مایکروسافت چه فکر می کنید؟

 

منبع: TheVerge

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۴
این گوشی رو دارم قبلش 625 داشتم تاچش در مقابل لومیاهای دیگه خیلی بد هستش.زاویه دیدش خوب نیست.با وجود اینکه میگن گوریلیا3 هستش اما با کمی فشار به صفحه ال سی دی موج میندازه و دلیلش ضعیف بودن شیشه هست اما دوربینش عالیه باتریش عالیه.زیر نور آفتاب خوانایش عالیه.صداش عالیه

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۰
بی صبرانه منتظرم ببینم مایکروسافت تو سال 2015 چی می خواد ارایه بده فقط مایکروسافت

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۰
ماکروسافت دیت از سر نوکیا بردار بزار دوباره همه بازار رو جمع کنه...