خانهاخبار
نسخه بتای دوم از iOS 8.3 هفت زبان جدید برای سیری را به همراه دارد

نسخه بتای دوم از iOS 8.3 هفت زبان جدید برای سیری را به همراه دارد

– جی اس ام: شب گذشته اپل نسخه دوم بتا از iOS 8.3 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد. این نسخه شامل بهبودهای بسیاری در زمینه دستیار صوتی اپل یعنی سیری است. بیش از ۷ زبان به سیری اضافه شده و حالا این دستیار صوتی می تواند زبان های انگلیسی (هند)، انگلیسی (نیوزلند)، روسی، دانمارکی، هلندی، پرتغالی (برزیل)، سوئدی، ترکی و تایلندی را متوجه شود و به دستورات صوتی آنها واکنش نشان دهد.
۱۳۹۳/۱۲/۵
– جی اس ام: شب گذشته اپل نسخه دوم بتا از iOS 8.3 را برای توسعه دهندگان منتشر کرد. این نسخه شامل بهبودهای بسیاری در زمینه دستیار صوتی اپل یعنی سیری است. بیش از ۷ زبان به سیری اضافه شده و حالا این دستیار صوتی می تواند زبان های انگلیسی (هند)، انگلیسی (نیوزلند)، روسی، دانمارکی، هلندی، پرتغالی (برزیل)، سوئدی، ترکی و تایلندی را متوجه شود و به دستورات صوتی آنها واکنش نشان دهد. تاکنون نیز سیری می توانست زبان های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ژاپنی، چینی از جمله کانتونی و ماندارین، ایتالیایی، کره ای و اسپانیایی را متوجه شود. 
 
image
   
image
 
در حالی که هنوز نسخه نهایی iOS 8.2 در اختیار عموم قرار نگرفته است اپل در حال کار بر روی نسخه های آزمایشی iOS 8.3 است تا آن را با فاصله کوتاهی از iOS 8.2 منتشر کند. طبق اخباری که منتشر شده در آینده نزدیک شاهد عرضه عمومی iOS 8.3 نخواهیم بود اما یک نسخه پیش نمایش عمومی از آن در اواسط ماه مارس عرضه می شود. این نسخه عمومی برای همه کاربران قابل استفاده است و فقط مختص توسعه دهندگان نیست.
اپل دستیار صوتی خود را ابتدا در iOS 5 در این سیستم عامل قرار داد. در آن زمان وجود یک دستیار صوتی که نوآوری محسوب می شد و پلتفرم های دیگر از آن محروم بودند اما هم اکنون پلتفرم های اندروید و ویندوز نیز با Google Now و کورتانا در حال رقابت با سیری هستند. بدین ترتیب به نظر می رسد اپل تمرکز بیشتری بر روی قابلیت های سیری گذاشته تا این بخش از آی او اس از رقبای خود عقب نماند.
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (16 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۹
سیری رو ولش من به منوی فارسی هم راضیم با این اوضاع اینترنت ایران سیری کجا بود.

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۶
اپل عالییه زبان هندی انگلیسی خیلی سخته (ONLY APPLE) اون گوگل روز به روز زبان میده یه انگلیسی هندی بده بینیم چند مرده حلاجه

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۶
لرزشی!؟

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۶
مطمئنی از حزفت

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۶
هم وطن عزیز فارس این زبانی ک شما ب زبان مادری میشناسید من توی هفت سالگی در مدرسه و بعنوان زبان دومم اموختم..................