خانهاخبار
تیزر جدید HTC One M9 منتشر شد؛اسپیکرهای قوی تر یکی از ویژگی های اصلی این پرچمدار

تیزر جدید HTC One M9 منتشر شد؛اسپیکرهای قوی تر یکی از ویژگی های اصلی این پرچمدار

جی اس ام: اسپیکرهای BoomSound که در جلوی گوشی HTC One M8 قرار دارند کیفیت بسیار بالایی داشته و تنها گوشی ای که می تواند در این زمینه با ام 8 رقابت کند در حال حاضر نکسوس 6 است. بنابراین دور از انتظار نیست که این اسپیکرها را در پرچمدار جدید این کمپانی یعنی M9 نیز ببینیم.
۱۳۹۳/۱۲/۵

جی اس ام:  اسپیکرهای BoomSound که در جلوی گوشی HTC One M8 قرار دارند کیفیت بسیار بالایی داشته و تنها گوشی ای که می تواند در این زمینه با ام 8 رقابت کند در حال حاضر نکسوس 6 است. بنابراین دور از انتظار نیست که این اسپیکرها را در پرچمدار جدید این کمپانی یعنی M9 نیز ببینیم.

 

اچ تی سی در تیزری که امروز برای این پرچمدار جدید خود منتشر کرده می گوید که نه تنها گوشی M9 به اسپکرهای بوم سوند مجهز است، بلکه قدرت آن از قبل نیز بیشتر شده است. در این تیزر ویدیویی یک اسپیکر کوچک نشان داده می شود که با کشیده شدن توسط دو انشگت به یک رادیو ضبط با اسپیکرهای قوی تبدیل می شود.

 

همانند سامسونگ اچ تی سی هفته آینده روز یکشنبه 10 اسفند ساعت 7 شب گوشی جدید خود را معرفی خواهد کرد. برای اینکه با مشخصات این گوشی جدید آشنا شوید با و وبلاگ نویسی زنده مراسم اچ تی سی و سامسونگ همراه باشید.

 

image

 

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (17 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۵
سلام،من m8 بت لگو اسپیکر هارمن کاردون دارم،خیلی کیفیت صداش با بقیه m8 ها فرق نداره فقط 200 دلار گرونتره

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۵
خب اونجوری که شما فکر میکنی دوربین میخوای چیکار؟!؟ میری یک دوریبن DSLR میخری!! یا سنسور ضربان قلب میخوای چیکار یک دستگاه کامل چکاپ میخری؟!؟!؟ یا تا وقتیکه سرفیس مایکروسافت و قلم به اون کارایی هست قلم دیگه رو میخوای چیکار؟!؟!؟ اصلا چرا موبایل؟ً!؟ یک دستگاه تلفن ماهواره ای با کلیه متعلقاتش رو میگیری که تو وسط بیابون هم مشکل نداشته باشی؟!؟!؟ هان؟!؟!؟ دیدم شما خیلی جهان شمول و آرمانی به قضیه نگاه میکنی گفتم!!

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۵
حتما اجازشو نداشته

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۵
ما که وان مکس داریم صفحه نمایش 5.9 اینچ فول اچ دی رو تو استفاده معمولی دوروز ساپورت میکنه اونم با دیتای روشن... و تو استفاده زیاد یک روز روشن نگهش میداره ..همه چی هم باز باشه از دیتا گرفته تا آپدیت.... شما یه فبلت با این مقایس و این روزلیشن کعرفی کن که همچین باتریی داشته باشه

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۵
خو چرا تیزرشو نذاشتی؟عکس خالی؟؟؟