خانهاخبار
مایکروسافت گوشی لومیا 635 را با 1 گیگ رم به زودی معرفی می کند

مایکروسافت گوشی لومیا 635 را با 1 گیگ رم به زودی معرفی می کند

– جی اس ام: خبرها هاکی از آن است که مایکروسافت قصد دارد تلفن هوشمند میان رده جدید خود را با 1 گیگابایت رم روانه بازار کند. یک مدل غیر رسمی از لومیا 635 به تازگی در لیست محصولات دومین اپراتور بزرگ مخابراتی مجارستان دیده شده که مشخصات آن نشان می دهد این گوشی از 1 گیگابایت رم برخوردار است.
۱۳۹۳/۱۲/۲
– جی اس ام: خبرها هاکی از آن است که مایکروسافت قصد دارد مدل جدیدی از تلفن هوشمند لومیا 635 را با 1 گیگابایت رم روانه بازار کند. یک مدل غیر رسمی از لومیا 635 به تازگی در لیست محصولات دومین اپراتور بزرگ مخابراتی مجارستان دیده شده که مشخصات آن نشان می دهد این گوشی از 1 گیگابایت رم برخوردار است. 
اطلاعات درز پیدا کرده از مایکروسافت نیز مشخص می کند این شرکت گوشی جدیدی با این مقدار رم در دست تولید دارد. این گوشی برای اپراتورهای متعددی در اروپا از جمله Telekom, Movistar, TIM و Wind در بدو ورود عرضه خواهد شد. 
بطور کلی از گوشی های هوشمند میان رده اخیر مایکروسافت درمی یابیم که این شرکت در حال کنار گذاشتن رم 512 مگابایت برای این دسته از محصولات خود است. بطوری که گوشی های لومیا 435 و لومیا 535 نیز هر دو با 1 گیگابایت رم عرضه شدند. 
در تاریخ 2 مارس سال جاری مایکروسافت در جریان نمایشگاه MWC بارسلون کنفرانسی را برگزار خواهد کرد که پیش بینی می شود در آن همایش شاهد رونمایی از گوشی لومیا 635 جدید باشیم.
لومیا 635 در اواسط سال 2014 با پردازنده چهار هسته ای Snapdragon 400 و 512 مگابایت رم وارد بازار شده بود. صفحه نمایش این گوشی 4.5 اینچی است و با سیستم عامل ویندوز فون 8.1 عرضه شده است. هنوز مشخص نیست که آیا در لومیا 635 جدید مشخصات دیگر آن نیز تغییر خواهند کرد یا خیر؛ اما فعلا از ارتقای رم آن به 1 گیگابایت می توانیم مطمئن باشیم.
 
منبع: GSMArena
 
image
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۳
سلام اقای رجبی. اینارو ول کن. میشه یه تاپیک هم راجب لومیا 1030 بزارید؟ معرفی شده ولی اسمی ازش توی جی اس ام نمیبیم. ممنون میشم ازتون. شاهکار جدید لومیا

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۳
دوست عزیز نوکیا نوکیا و ماکروسافتم ماکروسافته و این گوشی هم که ماله ماکروسافته در گزینه بیشتر microsoft به نمایش در میاد و گزینه ی نوکیا هم تا ابد نوکیا میمونه.

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۳
لومیا ۶۴۰ دیگه !!!! ۶۳۵ چیه دیگه؟

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۳
آقا عکس نوکیا لومیا رو بردار و مایکروسافت لومیا رو بزار