خانهاخبار
خلاصه سخنرانی Alejandro Saucedo در روز دوم کنفرانس وب و موبایل

خلاصه سخنرانی Alejandro Saucedo در روز دوم کنفرانس وب و موبایل

جی اس ام: روز دوم کنفرانس وب و موبایل ایران با سخنرانی Alejandro Saucedo موسس HackaGlobal شروع شد. الخاندرو در ابتدای ارائه خود وعده داد در مورد ساختار تکنولوژی در استارت آپ های موفق سخنرانی کند. اولین استارت آپی که الخاندرو در مورد آن سخنرانی کرد، پروژه بازی ماینکرفت بود که اخیرا مایکروسافت این بازی را با قیمت زیادی خریداری کرد.
۱۳۹۳/۱۱/۲۷

جی اس ام: روز دوم کنفرانس وب و موبایل ایران با سخنرانی Alejandro Saucedo موسس HackaGlobal شروع شد. الخاندرو در ابتدای ارائه خود وعده داد در مورد ساختار تکنولوژی در استارت آپ های موفق سخنرانی کند. اولین استارت آپی که الخاندرو در مورد آن سخنرانی کرد، پروژه بازی ماینکرفت بود که اخیرا مایکروسافت این بازی را با قیمت زیادی خریداری کرد. سپس او به سراغ مبحث اصلی سخنرانی خود رفت و با صحبت درباره سرویس های ابری توضیحاتی در این زمینه ارائه داد. 

 

image

 

الخاندرو در ادامه سه اپلیکیشن Docker، Puppet، OpenStack را معرفی کرد که در زمینه Cloud سرویس هایی را ارائه می دهند. ممکن است در ابتدای پروژه یا استارت آپ خود نیازی به این سرویس ها نداشته باشید اما مطمئنا در ادامه از آنها استفاده خواهیدکرد. مبحث دیگری که الخاندرو مطرح کرد، مربوط به برنامه نویسان بود. به عقیده او مرحله تست کردن اپلیکیشن یکی از مهم ترین مراحل ساخت آن است و برنامه نویسان باید توجه خاصی به این بخش داشته باشند. مشتریان همیشه دوست دارند برنامه ای که به برنامه نویس سفارش می دهند، در سریع ترین زمان ممکن به دستشان برسد اما شما به عنوان یک برنامه نویس باید یک نکته مهم را در نظر داشته باشید. کیفیت را فدای زمان نکنید و تمامی بخش های اپلیکیشن را تست کنید.

 

image

 

الخاندرو در بخش های پایانی ارائه خود درباره زبان های مختلف برنامه نویسی سخنرانی کرد. سپس در ادامه از اهمیت استفاده از این زبان ها در بخش های مخصوص خود صحبت کرد و گفت باید بدانیم از چه زبانی در چه بخشی استفاده می کنیم. در نهایت برخی از سرویس های مشهوری که به صورت متن باز توسعه داده بودند را معرفی کرد. این سرویس ها شامل Shazam، Twitch و دیتا سیفت را معرفی کرد. 

این مراسم را می توانید به صورت وبلاگ نویسی زنده از جی اس ام دنبال کنید.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)