خانهاخبار
انویدیا جانشین تبلت Shield را با پردازنده Tegra X1 وارد بازار می کند

انویدیا جانشین تبلت Shield را با پردازنده Tegra X1 وارد بازار می کند

– جی اس ام: بر اساس گزارش های جدید شرکت Nvidia سخت در حال تلاش است تا جانشین تبلت Shield خود را با پردازنده Tegra X1 وارد بازار کند. سال گذشته بود که انویدیا تبلت 8 اینچی و مخصوص بازی Shield را با پردازنده Tegra K1 به بازار عرضه کرد. این تبلت نسبت به دیگر تبلت های بازار توانایی فوق العاده ای در اجرای بازی های ویدئویی دارد و با سیستم عامل اندروید عرضه شده است. حالا انویدیا در پی ارائه نسل جدید پردازنده های خود یعنی Tegra X1 قصد دارد تبلت Shield را نیز به روز رسانی کرده و به این پردازنده مجهز کند.
۱۳۹۳/۱۱/۱۹
– جی اس ام: بر اساس گزارش های جدید شرکت Nvidia سخت در حال تلاش است تا جانشین تبلت Shield خود را با پردازنده Tegra X1 وارد بازار کند. 
سال گذشته بود که انویدیا تبلت 8 اینچی و مخصوص بازی Shield را با پردازنده Tegra K1 به بازار عرضه کرد. این تبلت نسبت به دیگر تبلت های بازار توانایی فوق العاده ای در اجرای بازی های ویدئویی دارد و با سیستم عامل اندروید عرضه شده است. حالا انویدیا در پی ارائه نسل جدید پردازنده های خود یعنی Tegra X1 قصد دارد تبلت Shield را نیز به روز رسانی کرده و به این پردازنده مجهز کند.
 
image
 
پردازنده Tegra X1 در نمایشگاه CES امسال توسط انویدیا رونمایی شد. این پردازنده 256 هسته گرافیکی دارد و از جدیدترین نسل معماری Maxwell بهره می برد. این پردازنده اولین پردازنده موبایل در دنیاست که در انجام عملیات پردازش دارای قدرت یک ترافلاپ است. برای آگاهی دقیق تر از قدرت پردازش این پردازنده می توانیم آن را با پردازنده Xbox One با قدرت 1.3 ترافلاپ و پردازنده Play Station 4 با قدرت 1.8 ترافلاپ مقایسه کنیم. 
انویدیا اطلاعات بیشتری در مورد این تبلت منتشر نکرده اما اعلام کرده که قطعا آن را در شش ماهه نخست امسال به بازار عرضه خواهد کرد. پیش بینی می شود غیر از ارتقا در قسمت پردازنده باقی قسمت های تبلت Shield نسبت به مدل سال گذشته بدون تغییر باشند. 
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲۱
چرا k1 رو روی هیچ گوشی و تبلت دیگه ای استفاده نکردن؟؟؟ من میخوام

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱۹
چراااااااااا؟

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱۹
مطمئنم که بلوفی بیش نیست.1 ترا فلاپ؟؟ حتی اگر شرکتی به همچین قدرتی در پردازشگر موبایلی رسیده باشه اون رو حالا حالا ها به بازار عرضه نمیکنه

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱۹
سلام دوستان نمیدونید دیگه رو چه تبلت هایی قراره استفاده بشه؟ با تشکر