خانهاخبار
مشخصات گوشی Lenovo Vibe Z3 Pro فاش شد؛ سخت افزاری قدرتمند در کنار ظاهری زیبا

مشخصات گوشی Lenovo Vibe Z3 Pro فاش شد؛ سخت افزاری قدرتمند در کنار ظاهری زیبا

– جی اس ام: نمایشگاه MWC بارسلون در راه است و پرچمدار جدید لنوو آماده رونمایی است. در ماه مارس سال جاری لنوو، Vibe Z3 Pro به عنوان یکی از قوی ترین پرچمداران سال ۲۰۱۵ وارد بازار خواهد کرد.
۱۳۹۳/۱۱/۱۴
– جی اس ام: نمایشگاه MWC بارسلون در راه است و پرچمدار جدید لنوو آماده رونمایی است. در ماه مارس سال جاری لنوو، Vibe Z3 Pro به عنوان یکی از قوی ترین پرچمداران سال 2015 وارد بازار خواهد کرد. 
این گوشی از یک پردازنده Snapdragon و 4 گیگابایت رم نیرو می گیرد. فضای داخلی 64 گیگابایتی آن تقریبا کاربر را از کارت حافظه جانبی بی نیاز می کند هرچند احتمال دارد همانند Vibe Z2 از کارت مایکرو اس دی نیز پشتیبانی کند. 
در نمای جلویی Vibe Z3 یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن QHD قرار گرفته که در مقایسه با نسل قبلی که صفحه نمایش 6 اینچی داشت یک عقب رفت محسوب می شود. با این کاهش اندازه ظرفیت باتری آن نیز نسبت به نسل قبل از  4000 میلی آمپر به 3400 میلی آمپر کاهش پیدا کرده است. 
لنوو تلاش زیادی برای مهیا کردن یک دوربین با کیفیت برای گوشی خود کرده است. یک دوربین 16 مگاپیکسلی همراه با لرزش گیر اپتیکال در پشت آن جای گرفته که برای فوکوس کردن از تکنولوژی لیزر استفاده می کند. جهت تأمین نور کافی برای عکاسی یک فلاش با سه لامپ LED در کنار لنز دوربین قرار گرفته و برای عکاسی راحت تر یک دکمه شاتر فیزیکی نیز روی بدنه گوشی تعبیه شده است. 
نمای ظاهری دستگاه نیز نشان از زیبایی آن دارد. فریم فلزی گوشی که از جنس آلومینیوم است حس یک گوشی گران قیمت را به دستان کاربر منتقل خواهد کرد. همچنین Vibe Z3 Pro با جدیدترین نسخه اندروید یعنی لالی پاپ به بازار عرضه می شود. 
 
image
 
image
 
image
 
image
 
منبع: GSMArena
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (21 نظر)

Sina

۱۳۹۶/۳/۲۷
شبیه وایب شات ،من دارم عالیه ،بارها کوبیدمش به زمین و اینور اونور اخ نگفته ،اینسری از فاصله ۷ متری عمودی افتاد شیشش ترک خورد میخوام عوض کنم دنبال پرچمدار جدید لنوو هستم ،اینم شبیه وایب شات ،از ظاهرش خسته شدم چون ۲ سال دارم دنبال تنوع هستم ،شاید برم شیائومی ایکس می بخرم ،نمیدونم فعلا موندم ?

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱۹
لنوو یک شرکت کاملا چینیه که در حال حاضر بازار لپ تاپ دستشه و چند سال قبل کمپانی IBM رو خرید(برا همین خیلیا به اشتباه امریکایی یا همون کمپانیIBMمیدونند) الان هم که کمپانی موتورولا رو خریده .... اونایی که به کیفیت محصولات چین ایراد میگیرن قطعا فقط جنسهای بونجول در جه 3 چین رو که حتی خود اداره استاندارد چین تاییدشون نکرده استفاده میکنند( همون سخنرانی وزیر چین در شب یلدا که یادتونه؟) اگر کسی واقعا این کاره باشه و از جنسهای درجه یک چینی استفاده کنه میفهمه که نه تنها کیفیت محصولات چین عالی هستند بلکه به طریقی جز با کیفیت ترین محصولات دنیا هستند ... نمونش همین آیفون که در چین تولید میشه.. یا کسایی که گوشیهای شیاومی( استفان وزنیاک یکی از بنیانگذاران اپل و معروفترین منتقد گوشیهای هوشمند همین شیاومی رو یکی از بهترین گوشیهای هوشمند دونسته و خودش هم از این گوشی استفاده میکنه)یا اپو فایند- یا ویوو 3S(که اولین گوشی2K دنیا هستش) یا ZTE,.... همشون جزو بهترین محصولات چینی هستند از کیفیت فوق العاده بالایی که حتی در گوشیهای سامسونگ و ال جی وسونی وجود نداره بهره میبرند......البته من خودم طرفدار HTC هستم

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱۸
کپ بدون هیچ شک اپل

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱۸
دوست عزیز شرکت لنوو اصلیتش مال چینه،ولی چون شرکت ای بی ام امریکا رو خریده بعضی ها فکر میکنن اصلیت این شرکت مال امریکاس و بد اطلاع رسانی می کنن.

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱۷
دوست عزيزي كه صرفا جهت اطلاع ميگي. لنوو واقعا يه شركت چينيه. والا.