خانهاخبار
ویدیوی دوبله فارسی جی اس ام؛ مقایسه Apple iPhone 6 با Sony Xperia Z3

ویدیوی دوبله فارسی جی اس ام؛ مقایسه Apple iPhone 6 با Sony Xperia Z3

جی اس ام: اپل با معرفی آیفونی به اندازه 4.7 اینچ انقلابی در طراحی آیفون ایجاد کرد. روزی که استیو جابز گفت تنها اندازه مناسب گوشی 3.5 اینچ است، هیچ‌کس تصورش را هم نمی‌ کرد روزی اپل یک آیفون بزرگ‌تر از 3.5 اینچ را معرفی کند. سونی نیز نسل سوم گوشی‌ های Xperia Z را با طراحی‌ ای متفاوت از آنچه در دو نسل قبل دیده بودیم ارائه کرد. این نسل با لبه‌ های خمیده بهتر در دست جای می‌ گیرد و ظاهری بهتر پیدا کرده است. در ادامه می توانید ویدیوی مقایسه این دو اسمارت فون را با یکدیگر مشاهده کنید.
۱۳۹۳/۱۱/۱۳

اپل با معرفی آیفونی به اندازه 4.7 اینچ انقلابی در طراحی آیفون ایجاد کرد. روزی که استیو جابز گفت تنها اندازه مناسب گوشی 3.5 اینچ است، هیچ‌کس تصورش را هم نمی‌ کرد روزی اپل یک آیفون بزرگ‌تر از 3.5 اینچ را معرفی کند. سونی نیز نسل سوم گوشی‌ های Xperia Z را با طراحی‌ ای متفاوت از آنچه در دو نسل قبل دیده بودیم ارائه کرد. این نسل با لبه‌ های خمیده بهتر در دست جای می‌ گیرد و ظاهری بهتر پیدا کرده است. در ادامه می توانید ویدیوی مقایسه این دو اسمارت فون را با یکدیگر مشاهده کنید.

image

ویدیوی دوبله فارسی جی اس ام؛ مقایسه Apple iPhone 6 با Sony Xperia Z3

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (52 نظر)

عارف

۱۳۹۵/۱/۹
دوستت میتوانید با 700تومن 4s بهره که سرعتش اندازه ی z1هست
اپل به چیز دیگست

عارف

۱۳۹۵/۱/۹
کلی چرند و مزخرفات و دروغ گفتی تا گوشی های هنگ رویدی رو خوب نشان بدی. ما نتیجه ی بنچمارکها رو قبول داریم که سرعت آیفون 5s توی آنها دو برابر z2 هست. میدونی 5s همزمان با z1معرفی شد ولی از z2جلو زد.
نزدیک آیفون 6 اصلا نیاید که اعصاب شما مسخره ها رو نداره

علیرضا

۱۳۹۴/۱۲/۱۳
فقط سونی من z1 دارم از آیفون.بهتره چه برسه به z3

مهدی

۱۳۹۴/۱۱/۵
Z3بهتره خودت هم مقایسه رو دیدی اپل خیلی سخته کار باهاش بیشتر برنامه هاش پول میخواد

عرفان

۱۳۹۴/۷/۱۷
فقط سونی از نظره امکانات هم بگیری سونی سر تره ایفون هم گوشی یه عالیه.