خانهمقاله‌ها
چگونه عکس های اینستاگرام خود را با کیفیت بالا ذخیره کنید؟

چگونه عکس های اینستاگرام خود را با کیفیت بالا ذخیره کنید؟

جی اس ام: اینستاگرام را می توان محبوب ترین شبکه اجتماعی موبایلی دانست که در کشور ما نیز بسیار محبوب است. شاید برای شما هم پیش آمده که دوست داشتید عکس های خود را بعد از انتشار در اینستاگرام و اعمال افکت بر روی آن ذخیره کنید. اما چگونه باید این کار را انجام داد؟
۱۳۹۳/۱۱/۷

جی اس ام: اینستاگرام را می توان محبوب ترین شبکه اجتماعی موبایلی دانست که در کشور ما نیز بسیار محبوب است. شاید برای شما هم پیش آمده که دوست داشتید عکس های خود را بعد از انتشار در اینستاگرام و اعمال افکت بر روی آن ذخیره کنید. اما چگونه باید این کار را در آیفون انجام داد؟ 

 

image

 

در ابتدا باید قابلیت ذخیره عکس با کیفیت پس از انتشار را در اینستاگرام روشن کنید. برای این کار مراحل زیر را انجام دهید.

 

image

 

  1. اینستاگرام را باز کنید.
  2. وارد تب Me شوید. 
  3. بر روی چرخ دنده در بالا سمت راست است تاچ کرده و وارد Setting شوید. 
  4. به پایین اسکرول کرده و گزینه Save Original Photos را روشن کنید. 

با این کار هر بار پس از انتشار عکس یک نسخه با کیفیت آن در گوشی شما ذخیره می شود. اما چگونه می توان به این عکس ها دسترسی داشت؟

 

image

 

  1. وارد بخش Photos شوید. 
  2. بر روی تب آلبوم تاچ کنید.
  3. به پایین اسکرول کرده و روی اینستاگرام تاچ کنید. در اینجا تمامی عکس هایی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته اید را مشاهده خواهید کرد. 

 

حالا شاید این سوال برای شما پیش آید که چگونه عکس هایی که در اینستاگرام مشاهده می کنید را ذخیره کنید؟ برای این کار در آیفون نیاز به جیل بریک کردن دارید. بعد از جیل بریک با نصب توییک InstaEnhancer می توانید به راحتی همه عکس های اینستاگرام را ذخیره کنید. 

 

 

مقاله‌های مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

هلیا

۱۳۹۴/۱۱/۲۳
سلام من یه مشکلی اخیرن با اینستام پیدا کردم اونم اینه که وقتی عکس میذارم تا ۳،۴ روز اول کیفیتش خوبه اما بعد این مدت کیفیت عکسایی که تو صفحه ام گذاشتم به شدت میاد پایین و تار میشه چطور این مشکل رو حل کنم؟ ممنون

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۷
خوب یا آپ دیتش رو نصب کن یا نسخه ی به روز رو :)

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۷
دوستان اگه میشه کمکم کنید.یه مدتیه برنامه ایستاگرامم خارج شده ونمیتونم وارد بشم.درخواست کد جدید برا وارد شدن میدم ولی کد برام نمیاد.از خود سایت درخواست کردم که پیام میده کد جدید برات ارسال میشه ولی خبری نیست که نیست!!!!!!؟؟؟؟؟؟

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۷
instagrab بدون جیلبریک https://itunes.apple.com/us/app/instagrab-your-instagram-companion/id546639267?mt=8

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۷
این روش جواب نداد