خانهاخبار
اختصاصی جی اس ام؛ Galaxy S6 تمام شیشه ای خواهد بود و Galaxy S Edge دو لبه خواهد داشت

اختصاصی جی اس ام؛ Galaxy S6 تمام شیشه ای خواهد بود و Galaxy S Edge دو لبه خواهد داشت

حجوانی - جی اس ام: در میان همه شایعاتی که از پرچمدار آینده سامسونگ یعنی Galaxy S6 به گوش می رسد، اخبار تایید نشده اما قابل اعتنایی وجود دارد که تایید می کند سامسونگ در طراحی نسل جدید Galaxy S دست به انقلاب زده است. با ما باشید تا درباره طراحی این گوشی و همچنین Galaxy S Edge جدید سامسونگ بیشتر بدانید.
۱۳۹۳/۱۱/۴

حجوانی - جی اس ام: در میان همه شایعاتی که از پرچمدار آینده سامسونگ یعنی Galaxy S6 به گوش می رسد، اخبار تایید نشده اما قابل اعتنایی وجود دارد که تایید می کند سامسونگ در طراحی نسل جدید Galaxy S دست به انقلاب زده است. با ما باشید تا درباره طراحی این گوشی و همچنین Galaxy S Edge جدید سامسونگ بیشتر بدانید.

 

سامسونگ با جلو انداختن زمان معرفی Galaxy S6 می خواهد جاه طلبانه تر از همیشه، محصول خود را به بازار ارائه کند. به نظر می رسد آنها هنوز از میزان سهم بازار S4 و S5 راضی نیستند و به فکر افتاده اند که این سیر نزولی (یا حداقل غیر درخشان) را بهبود دهند. یکی از مهم ترین گام های سامسونگ در این راه، تغییری بنیادین و انقلابی در طراحی سری جدید است. آنها نه از پلاستیک و نه از فلز که از شیشه برای پوشش تمام گوشی خود استفاده خواهند کرد. در واقع تمام سطح جلو و عقب گوشی Galaxy S6 از Gorilla Glass خواهد بود. اتفاقی که سامسونگ بسیار به آن امیدوار است و این انقلاب در طراحی را، یکی از نقاط نجات بخش گوشی خود می داند.

 

اما درباره Galaxy S Edge نیز اخبار تایید نشده اما قابل اعتنایی وجود دارد. سامسونگ در Galaxy S Edge جدید، به جای یک لبه خمیده، از دو لبه خمیده استفاده خواهد کرد. چیزی شبیه به طرح مفهومی LG که چند روز پیش آن را دیدیم. سامسونگ در این مدل، بیشتر از سری اول Note Edge از امکان خمیده بودن صفحه نمایش استفاده خواهد کرد و حالا به جای یک لبه، دو لبه هیجان انگیز ارائه خواهد داد.

 

یکی دیگر از مهم ترین اتفاقات طراحی سری جدید Galaxy S، کاورهای کاملا جدید و پیشروی این گوشی هاست. سامسونگ برنامه ای جدی برای این کاورها دارد و مدل های شیشه ای و بسیار چشم گیری برای ارائه کردن از آستین خود بیرون خواهد آورد.

 

در زمان نوشتن این مطلب، بسیاری از کارکنان و مدیران سامسونگ در سراسر دنیا، در حال آشنایی با Galaxy S6 هستند و با جزئیات بیشتری، در جریان آخرین خلاقیت و نوآوری این شرکت قرار می گیرند. اطلاعاتی که به دلیل محرمانه بودن، هیچ گاه به طور رسمی به بیرون درز نمی کند.

 

ما هم مثل شما، منتظریم تا این گوشی را به طور کامل بشناسیم. نظر شما چیست؟ آیا Galaxy S6 تمام شیشه ای را دوست دارید؟ فکر می کنید سامسونگ برای موفق شدن خود باید چه تدابیری بیندیشد؟

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (82 نظر)

ارمین

۱۳۹۴/۱۲/۱۰
سلام معذرت میخوام اگه ما هم دعوا کنیم چیزی عوض نمیشه من نوکیا 3310 دارم از اپل 6 هم بهتره ، این واقعیته ؟ لطفا با صبر و بردباری و مطالعه بیشتر موبایلیرو که میخواین بخرید رو انتخاب کنید ممنون دوستان

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۸
اقا چرا دعوا میکنین اخه اه اه اه چقد تعصب دارین بابا پول داری هرکودومو دوس داری بخراگه برات سرعت امنیت زیبایی مهمه برو دنبال اپل ولی اگه از اون دستع ادمایی ک گوشی 24 ساعته دستته هرچی میبینی میخوای نصب کنی برو سراغ سامسونک من ک هیچکدومو ندارم ولی با هر دو گوشی کار کردم نمیشه منکر این شد ک اپل و ای او اس ی سیستم عامل خیلی قوی هستو با امنیت بالا واندروید ی سیستم عامل ناقص در ضمن اچ تی سی ک خیلی بهتر از سامسونگه از هر نظر سامسونگ کیفیت ساخت نداره حالا اینم نظر من نظراتتونو بگید دعوا نداریم که خخخخخخ

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱۸
شما هایی که همش میگین اپل اپل اپلم همچین' مالی نیست

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۹
اینکه چه شرکتی اول کاری رو کرده باشه اهمیت زیادی برای ما نداره،مهم اینه که کدومشون در حال حاضر بیشترین و بهترین امکانات رو دارن.

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۸
حداقل مثله اپل مونتاژ کار نیس یه خلاقیتی داره و اینکه تمام وسایل مورد نیاز نرم افزاری و سخت افزاری رو خودش میسازه تازه اینکه جدیدا اپل برای پردازنده به سامسونگ محتاج شده همین پردازنده هایی که تیم کوک اونها رو مسخره میکرد تنها ویژگی اپل سیستم عاملشه و این عامل متاسفانه بقیه ی عیب های اون رو میپوشونه در صورتی که در زمان استیو جابز این رویه فرق داشت البته شاید نظرش درست نبود چون هر سال شاهد فروش بیشتر ایفون به کمک شرکت های خارجی از قبیل بیتس الکترونیک و ....هستیم اگر سامسونگ هم این کار رو میکرد مطمینا الان جایگاه بهتری داشت که کماکان چنین ااست.با تشکر از گروه جی اس ام