خانهاخبار
اولین بازی برای ساعت هوشمند اپل ارائه شد

اولین بازی برای ساعت هوشمند اپل ارائه شد

جی اس ام: اگرچه تا ماه مارس خبری از ساعت اپل نخواهد بود، اما اولین بازی برای این ساعت هوشمند امروز ارائه شد. Letterpad نام این بازی است که علاوه بر ساعت هوشمند اپل در آیفون و آی پد نیز ارائه خواهد شد.
۱۳۹۳/۱۱/۴

جی اس ام: اگرچه تا ماه مارس (اواسط اسفند) خبری از ساعت اپل نخواهد بود، اما اولین بازی برای این ساعت هوشمند امروز ارائه شد. Letterpad نام این بازی است که علاوه بر ساعت هوشمند اپل در آیفون و آی پد نیز ارائه خواهد شد.

 

به یاد داشته باشید که در مورد یک محصول با اندازه صفحه نمایش 1.5 اینچ صحبت می کنیم، به همین خاطر توسعه دهندگان مجبور به کار بیشتر برای بهینه کردن اپلیکیشن خود با این اندازه صفحه نمایش هستند. البته این بازی گرافیک چندان سنگینی ندارد که کار را برای توسعه دهنده سخت کند.

 

محیط برنامه این بازی شامل یک مربع 3×3 است و 200 پازل در آن قرار دارد که کاربر باید آن ها را حل کند. علاوه بر این کاربران می توانند پازل های مخصوص خود را طراحی کرده و با دیگران به اشتراک بگذارند.

 

هنوز قیمت و زمان ارائه این برنامه مشخص نشده است، اما به طور حتم تا ماه مارس یعنی زمان ارائه اپل واچ نمی توانید این بازی را بر روی دستان خود انجام دهید.

 

 

image

 

منبع: phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۴
یه زمانی نوکیا حرف اول و آخر رو میزد اما الان باید قبول کرد که برگ برنده دست اپل هست اونم سیستم عاملش هست.نوکیا هم سیستم عامل داشت که موفق شد

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۴
هی تویی که گیر اس رو مسخره کردی Gear S بنده 2.5 روز دووم میاره بیخود این اپل مسخره رو بزرگ جلوه نده

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۴
2.5مداوم میشه 2.5 روز معمولی (برو این چرتا رو برای جیر واچ بنویس که یه روز هم دوم نمیاره)

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۴
با این شارژدهی باطری( 2.5 ساعت کارکرد مداوم) بازی هم براش ساختن!