خانهاخبار
نسخه بعدی ویندوزفون، ویندوز 10 نام خواهد داشت

نسخه بعدی ویندوزفون، ویندوز 10 نام خواهد داشت

جی اس ام: موضوع نام نسخه بعدی ویندوزفون مدتهاست که میان هوادارن این سیستم عامل پیچیده است. پیش تر در شایعات و خبرها داشتیم که مایکروسافت برای یکپارچگی بیشتر پلتفرم های خودش، نام ویندوزفون بعدی را به ویندوز تغییر خواهد داد.
۱۳۹۳/۱۱/۱

جی اس ام: موضوع نام نسخه بعدی ویندوزفون مدتهاست که میان هوادارن این سیستم عامل پیچیده است. پیش تر در شایعات و خبرها داشتیم که مایکروسافت برای یکپارچگی بیشتر پلتفرم های خودش، نام ویندوزفون بعدی را به ویندوز تغییر خواهد داد. اکنون طبق برخی عکس ها که در از سایت مایکروسافت گرفته شده، می توان با قطعیت گفت که سیستم عامل بعدی مایکروسافت برای موبایل ها، ویندوز 10 نام خواهد داشت.

 

image

 

اسکرین شات بالا که مشاهده می کنید از سایت مایکروسافت گرفته شده است اما اکنون اگر به همین سایت بروید دیگر عبارت ویندوز 10 را نخواهید دید و توسط ردموندی ها حذف شده است. ولی با این وجود مایکروسافت نمی تواند این عبارت را از نتایج سرچ گوگل حذف کند. اکنون هم اگر عبارت Lumia 532 را در گوگل جست و جو کنید، در اولین نتیجه سایت مایکروسافت و عبارت Windows 10 را خواهید دید.

 

image

 

انتخاب نام کوتاه ویندوز 10 برای پلتفرم موبایل های مایکروسافت، در راستای استراتژی One Windows این شرکت است که در اولین مراسم معرفی ویندوز 10 از آن نام برده شد. در واقع اگر بیشتر لایه های نرم افزاری مانند اکوسیستم اپلیکیشن ها و مکانیسم های توزیع بین رنج های متفاوتی از دستگاه های سخت افزاری به اشتراک گذاشته شوند، می توان تجربه کاربری بسیار بهتری برای کاربر فراهم کرد و درنتیجه نام گذاری پلتفرم های مختلف به یک نام واحد نیز انتخاب عاقلانه ای خواهد بود.

اگرچه عکس اول از سایت مایکروسافت گرفته شده است اما هنوز هم هیچ نطق رسمی درباره تغییر نام پلتفرم ویندوزفون ارائه نشده است. خوش بختانه زمان زیادی تا مراسم مایکروسافت باقی نمانده است و ردموندی ها در ساعات پیش رو یک کنفرانس برای معرفی ویندوزفون جدید برگذار خواهند کرد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۳۰
http://www.windowsphone.com/en-us/store/app/memory-driller/eb071d72-79e9-43c1-b91c-163ec4f340ed

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱
این رو که خودمونم میدونستیم. شما لطف کنید بگید یه گوشی یا تبلت جدید مایکروسافت که از 1520 و سرفس قوی تر باشه کی میاد. ما جون به لب شدیم از بس با این موبایل اندرویدی جون کندیم. باور کنین روزی نیست که اون فروشنده رو تو دلم سرزنش نکنم که دو ملیون پول بی زبون رو دادم برا اندروید. هر روز از خودم می پرسم برای چی 1520 نخریدم. اصلا احساس گناه میکنم. ظلم کردم به خودم. شما ها اگه نمیخاین به این روز بیفتین اسم اندروید رو نیارین

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱
ویندوز یکپارچه بین همه دیوایس ها میتونه عالی باشه و یه تکون اساسی به وضعیت مایکروسافت بده.