خانهاخبار
اپلیکیشن های ورزش و تناسب اندام برای کسانی که وقت کمی دارند

اپلیکیشن های ورزش و تناسب اندام برای کسانی که وقت کمی دارند

نویسنده مهمان: برای بیرون رفتن وقت کافی ندارید و ورزش را به این خاطر کنار گذاشته اید؟ نگاهی به این اپلیکیشن ها بیاندازید که به شما کمک می کنند با چند دقیقه ورزش در طول روز بدن سالم تری داشته باشید. با نزدیک شدن به سال جدید مشغله ها بیشتر می شوند، اما اجازه ندهید برنامه ریزی سنگین و شلوغتان شما را از ورزش و رسیدن به وزن ایده آل دور کند.
۱۳۹۳/۱۰/۳۰
نویسنده مهمان: برای بیرون رفتن وقت کافی ندارید و ورزش را به این خاطر کنار گذاشته اید؟ نگاهی به این اپلیکیشن ها بیاندازید که به شما کمک می کنند با چند دقیقه ورزش در طول روز بدن سالم تری داشته باشید. با نزدیک شدن به سال جدید مشغله ها بیشتر می شوند، اما اجازه ندهید برنامه ریزی سنگین و شلوغتان شما را از ورزش و رسیدن به وزن ایده آل دور کند. 
 
image
 
این روزها روش های جدید تناسب اندام که در مدت زمان کوتاهی نتیجه می دهند بسیار مورد توجه علاقه مندان قرار گرفته است. این اپلیکیشن ها به شما کمک می کنند تا با کمی ورزش در هر زمانی و هر مکانی، با راهنمایی و انگیزه ای که به شما می دهند به تناسب اندام دلخواه دست یابید. در بیشتر مواقع، تنها چیزی که احتیاج است کمی فضا برای انجام تمرین هاست. پس بهانه را کنار بگذارید، گوشی خود را بردارید و چند دقیقه را به ورزش و پمپاژ قلبتان اختصاص دهید.
 
Seven Minute Workout
رایگان برای iOS، اندروید و ویندوز فون 
می توان گفت این اپلیکیشن یکی از محبوب ترین برنامه ها برای ورزش سریع است. تنها به مدت 7 دقیقه حرکات کششی را انجام دهید، و تا جایی که می توانید شنای سوئدی و دراز نشست بروید. به نظر آسان می آید؟ در واقع هدف این برنامه این است که شما این ورزش ها را تا آخرین حد توان انجام دهید. از آنجایی که فقط 7 دقیقه ورزش می کنید، پس کمی به خودتان فشار وارد کنید تا بتوانید تمرین ها را خوب و کامل انجام دهید.
 این اپلیکیشن شامل یک روال از پیش تعیین شده است که به شما ورزش های سبک، بدون وسیله و تا حدی اسقامتی می دهد مثل حرکات جهشی، دراز نشست و حرکات کششی. شما 30 ثانیه فرصت دارید تا هر تعداد که می توانید تمرین اول را تکرار کنید، یا اگر می خواهید می توانید زمان را نگه دارید و تعداد دفعات تکرار را بیشتر کنید. با تنها 10 ثانیه استراحت در این میان، شما می توانید هر تمرین را در این چرخه دوبار انجام دهید و در نهایت تمام تمرین ها را در حدود 7 دقیقه انجام داده اید. 
این برنامه راهنمای صوتی دارد تا به شما زمان شروع و پایان را اطلاع دهد. علاوه بر این هر تمرین نموداری دارد که به شما کمک می کند تا بتوانید برای انجام آن تمرین آماده شوید. شما می توانید هربار تمرینات خود را ذخیره کنید و اپلیکیشن طبق سوابق تمرینات، برای شما تمرین های جدیدی به عنوان جایزه در نظر می گیرد.
 
image
   
image
 
Nike Training Club
رایگان برای iOS و اندروید
آموزش و راهنمایی های بیشتری را برای تمرینات سریع خود می خواهید؟ نگاهی به اپلیکیشن Nike's Training Club بیاندازید، که نه تنها طراحی زیبایی دارد، بلکه دارای ویژگی های بسیار زیادی هم هست. 
این برنامه شامل بیش از 100 تمرین سریع است که شما در هر مکانی می توانید آنها را انجام دهید. ضمن اینکه ویدئوی این تمرینات برای کمک به اینکه بتوانید حرکات را به درستی انجام دهید در برنامه قرار گرفته است. فقط کافی است از یک تمرین شروع کنید و خود برنامه با استفاده از یک تایمر که می گوید چه زمانی را صرف این تمرین کرده اید، به شما نشان می دهد که کی باید به سراغ تمرین بعدی بروید.
ویژگی اصلی و شاخص این برنامه، قسمت آموزش آن است. تمریناتی که در این برنامه آموزش داده می شود به شما کمک می کند با چهار هفته تمرینات هوازی، قدرتی و تمرینات تکمیلی، قوی تر، لاغرتر یا به عبارتی متناسب تر شوید. شما می توانید برنامه تمرین ها را مطابق نیاز بدن خود تنظیم کنید،  اگر می خواهید به عنوان مثال دویدن را به برنامه اضافه کنید و یا در هر بخش حرکت ها و تمرین ها را به دلخواه خود تغییر دهید. از دیگر ویژگی های این برنامه می توان به برنامه هفتگی آن اشاره کرد که البته برای زمان محدودی در دسترس است. همچنین می توانید با اتصال به شبکه های اجتماعی تمرین های خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید و به آنها انگیزه ورزش کردن بدهید. 
 
image
   
image
 
FitStar Yoga
رایگان فقط برای iOS
اگر شما به یوگا علاقه مند هستید، برنامه جدید FItStar انتخاب خوبی برای شماست. این برنامه حدود دو ماه پیش و در دسامبر 2014 عرضه شد و با ویدئوهایی با کیفیت بالای آموزشی در واقع برای شما یک کلاس یوگای خصوصی را مهیا می کند. تمرینات با یک جلسه مقدماتی یوگا شروع می شود و اگر حرکتی برای شما خیلی آسان و یا خیلی سخت بود می توانید به FitStar  اطلاع دهید. براساس این بازخوردها، این برنامه برای شما تمرینات سفارشی ای را همراه با مربیگری و راهنمای صوتی در نظر می گیرد.
این اپلیکیشن رایگان است و شما می توانید در هفته یک برنامه تمرین شخصی سازی شده و یک برنامه تمرینی آزاد که خود اپلیکیشن به شما می دهد، را داشته باشید. برای گرفتن برنامه های تمرینی بیشتر شما باید در سرویس FitStar مشترک شوید و ماهانه مبلغ 8 دلار یا سالانه 30 دلار پرداخت کنید.
در این اپلیکیشن شما می توانید از بین جلسات کوتاه یا طولانی یوگا یکی را انتخاب کنید، که در آن کلاس هایی با مضمون تعادل، آرامش، قدرت مرکزی و همچنین کلاس های متنوع دیگر وجود دارد. و نکته مثبت دیگر این است که تمام تمرین ها برای فضاهای کوچک درنظر گرفته شده اند، بنابراین شما می توانید هرجایی که کمی فضا داشتید آنها را انجام دهید. فراموش نکنید هرچقدر بیشتر تمرین کنید، قفل تعداد جلسات بیشتری را می توانید باز کنید و تمرین های بیشتری انجام دهید.
 
image
   
image
 
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱
من که خیلی احتیاج داشتم ممنون.

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۳۰
ممنون از اطلاع رسانيتون