خانهاخبار
امسال باید منتظر آیپد پرو به همراه یک قلم دیجیتال باشیم

امسال باید منتظر آیپد پرو به همراه یک قلم دیجیتال باشیم

جی اس ام: یکی از تحلیلگران موسسه امنیتی KGI به نام Ming-Chi Kuo اعلام کرد، اطلاعاتی بدست آورده که نشان می دهد اپل در آیپد 12.9 اینچی از یک قلم دیجیتال استفاده خواهد کرد. Kuo اعتقاد دارد آیپدی با صفحه نمایش بزرگ مورد استقبال کاربران تجاری و خلاق قرار خواهد گرفت و این دسته از کاربران ترجیح می دهند در کنار این محصول یک قلم دیجیتال نیز در اختیار داشته باشند.
۱۳۹۳/۱۰/۲۹
جی اس ام: یکی از تحلیلگران موسسه امنیتی KGI به نام Ming-Chi Kuo اعلام کرد، اطلاعاتی بدست آورده که نشان می دهد اپل در آیپد 12.9 اینچی از یک قلم دیجیتال استفاده خواهد کرد. 
Kuo اعتقاد دارد آیپدی با صفحه نمایش بزرگ مورد استقبال کاربران تجاری و خلاق قرار خواهد گرفت و این دسته از کاربران ترجیح می دهند در کنار این محصول یک قلم دیجیتال نیز در اختیار داشته باشند.
 
image
 
در مقاله ای که وی نوشته اشاره کرده: وجود یک قلم دیجیتال می تواند بسیار ارزشمندتر باشد چرا که در بسیاری از موارد کاربرد یک قلم دیجیتال از ترکیب دست و کیبورد بیشتر است. حال وجود یک قلم دیجیتال در کنار آیپد 12.9 اینچی اپل نیز می تواند تجربه کاربری آن را بهبود ببخشد. 
 
وی پیش بینی نمی کند که اپل این قلم را به صورت پیش فرض روی آیپد پرو قرار دهد زیرا باعث افزایش قیمت آن خواهد شد و این اتفاق خوبی نیست. از طرفی همه کاربران نیز به قلم نیاز ندارند. افزایش قیمت آیپد با قلم دیجیتال موضوعی است که می تواند خریداران از رفتن به سمت این محصول منصرف کند. از این رو با احتمال زیاد این قلم به عنوان یک وسیله جانبی برای آیپد پرو به صورت جداگانه به فروش خواهد رسید. 
Kuo پیش بینی کرده که این قلم توسط کابل لایتنینگ شارژ می شود اما خبری از شارژر وایرلس در آن نیست. همچنین بعید است که نسخه اولیه این قلم از سنسورهای ژیروسکوپ و شتاب سنج برخوردار باشد و ما باید در نسخه های بعدی آن منتظر قابلیت هایی همچون نوشتن سه بعدی باشیم. از آنجایی که پیش بینی شده بود آیپد پرو در سه ماهه سوم یا چهارم سال جاری عرضه شود، قلم دیجیتال نیز برای همان تاریخ آماده خواهد شد و در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. 
 
حتما خاطرتان هست که در همایش معرفی اولین آیفون، استیو جابز با عبارت "چه کسی یک قلم دیجیتال می خواهد؟" این وسیله را کاملا منسوخ و بی مصرف می دانست. حالا با وجود تیم کوک در رأس اپل، به نظر می رسد رویکردهای اپل کم کم در حال تغییر است. آیفون های بزرگ، آیپد مینی و حالا آیپد پرو و حتی قلم دیجیتال مواردی بودند که استیو جابز ابدا به آنها تمایلی نداشت. حال باید دید کاربران چه استقبالی از قلم دیجیتال و آیپد پرو خواهند داشت. 
 
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۲/۱۲
بخاطر اپل از دو بنیان گذار تشکیل شده که بیشترش سهم استیو جابز

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۳۰
سامسونگیا که اومدید دارید حرف از تقلب میزنید برید مجله جی اس ام سال ۹۱ بگیرید...اون زمان یه قلم هوشمند جانبی واسه ایپد اومده بود که هنوزم خیلی سر تر ا ز خودکار بیکه سامسونگه که رو تبلتایه مسخره و هنگیش میزاره....گلگسی تب اس که گنده تبلتایه سامسونگ بود مشکل باتری داشت و هنگ میکرد..بقیش که واویلا! ولی یخچالاشو دوس دارم..با این که مصرف انرژی بالایی داره و خوبه !!

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۳۰
آقا NEC هم‌ قلم داشت بیایم هی همدیگرو متهم کنیم کی تقلید کرده.اقا پولصو یکی دیگه داره میبره چرا بحثو تمومش نمیکنید.

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۳۰
اينقدر سر تقليد بحث نكنيد خود اندروييد يه كپي از روي iosبود كه استيو جابز هم شكايت كرده بود و به دونبال حذف اندروييد بود اما بعد فوت استيو نتونستند راه اون رو ادامه بدند واين شد كه ميبينيد گوگل هم كه مال امريكا هست وقرار سد كه بابت هر اندروييدي كه روي گوشي ها نصب ميشه گوگل يه مبلغ كوجكي به اپل بده تا بلكه حذف نشه،اچ تي سي هم كه اپل رفاقت خوبي داره بابت پتنت هايي كه با اپل توافق كرده هر گوشي ٥دلار به اپل ميده به خاطر حق استفاده ازپتنت هاي اپل،سام هم كه ميلياردي داره قرامت ميده به اپل

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۳۰
شاپلو چه به قلم فوق هوشمند بنظرم اول موبیالاش رو هوشمند کنه بهتره.