خانهاخبار
اپل (Apple) نیز به بازار موبایل وارد شد

اپل (Apple) نیز به بازار موبایل وارد شد

این گوشی مجهز به 8 گیگا بایت حافظۀ داخلی می باشد و در حقیقت تمام فضای لازم برای ذخیرۀ تصاویر، فیلم ها و موسیقی ها را برای شما فراهم خواهد ساخت.
۱۳۸۵/۱۰/۲۲
به گزارش گروه خبری GSM، پس از صحبت و اعلام های فراوانی که در اواخر سال 2006 مبنی بر ورود Apple به بازار گوشی های تلفن همراه انجام پذیرفته بود، قرار بود که این شرکت گوشی های جدید iPhone را به بازار عرضه نماید که ترکیب موبایل و iPod بود. بالاخره iPhone اپل به بازار معرفی گردید. این گوشی ها دارای کآرایی های فراوانی اعم از اتصال به اینترنت، دوربین قدرت مند و ...  می باشند.
این گوشی مجهز به 8 گیگا بایت حافظۀ داخلی می باشد و در حقیقت تمام فضای لازم برای ذخیرۀ تصاویر، فیلم ها و موسیقی ها را برای شما فراهم خواهد ساخت. نکتۀ مهم آنکه گوشی مجهز به صفحه نمایش تاچ اسکرین 3.5 اینچ می باشد و تصاویر گرفته شده توسط دوربین 2 مگاپپکسلی آن از وضوح بالایی روی این صفحه نمایش TFT با رزولوشن 480×320 برخوردار می باشند و این گوشی تنها ضخامت برابر 11.6 میلی متر دارد. البته این گوشی Apple از نوع نسل سوم (3G) نمی باشد و مجهز به سیستم عامل بوده و از نوع تلفن های هوشمند SmartPhone خواهد بود. همچنین این گوشی برای اتصال به اینترنت مجهز به wifi می باشد. البته باید خاطر نشان کنیم این گوشی به این زودی ها قرار نیست وارد بازار شود و تنها در آمریکا تحت شبکۀ سینگولار عرضه می گردد و در اواخر 2007 اجازۀ ورود مستقل این گوشی GSM به بازار اروپا و آسیا داده خواهد شد که در دو نوع حافظۀ 4 و 8 گیگابایتی می باشد.
 
                                     

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)