خانهاخبار
CES 2015: سونی واکمن جدید خود را معرفی کرد

CES 2015: سونی واکمن جدید خود را معرفی کرد

جی اس ام: پیش از این گفته بودیم که سونی قصد معرفی یک واکمن جدید را در نمایشگاهCES 2015 دارد. پیش بینی ها درست بودند و سونی این واکمن را معرفی کرد. نام این محصول جدید سونی ZX2 است.
۱۳۹۳/۱۰/۱۶

جی اس ام: پیش از این گفته بودیم که سونی قصد معرفی یک واکمن جدید را در نمایشگاهCES 2015 دارد. پیش بینی ها درست بودند و سونی این واکمن را معرفی کرد. نام این محصول جدید سونی ZX2 است.

 

بسیاری از دوستداران موسیقی نسل قبلی این واکمن را با نام ZX1 دوست داشتند. اما به نظر می آید که این نسل جدید طرفداران بیشتری خواهد داشت. بدنه این واکمن رنگ مات و حالت بافت مانند دارد. کلیدهای کنترلی در انحنای واکمن جای گرفته اند. واکمن از حافظه خارجی تا 128 گیگابایت پشتیبانی می کند.

 

نباید انتظار داشته باشید که با یک محصول همه فن حریف سر و کار داشته باشید. روی این واکمن سیستم عامل اندروید 4.2 نصب است. می توانید برنامه های مختلف را روی آن نصب کنید. ZX2 از بلوتوث، وای فای و NFC برای اتصال به اسپیکرها و هدفون های بی سیم پشتیبانی می کند.

 

این محصول جدید سونی به علت خاص بودن با قیمتی بالا یعنی بیش از 1119.99 دلار عرضه خواهد شد و تجربه صدایی با کیفیت بالا را برای کاربر به همراه خواهد آورد.

 

image

 

image

 

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

 

 

منبع: the verge

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (38 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۸
سلام دوستان اگه کسی اهل موسقی گوش کردن باشه کیفیت حرف اول و میزنه که با صدای نفس کشیدن خواننده هم فاز میگیره یا صدای تنین تار که ادمو ... که سونی در انجام این کار خدا نداره و نمیشه این واقعیت و ردش کرد . به نظرم نمیشه حتی کیفیت صدای سونی رو اپل که صحله با هیچ برندی مقایسه کرد. ...دوستی که تا نداره...

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۲
میدونم داری شوخی میکنی نه عزیز اون مقدار ریال مربوط به چهل سال پیشه . الان که یه چیزی نسبت به اونوقتا فرق کرده ، اگه مثلا داداشت امریکا باشه باید حدود ۴ میلیون تا ۴.۱۰۰ بهش بدی تا بتونه برات بیاره. یعنی اگه نماینده های سونی تو ایران بیارنش ، میبینی که قیمتش حداقل خورده ۴.۶۰۰

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱
خیلی از حرفات درمورد اپل اشتباهه داداش. مثلا الان هیچ فرد حرفه ای رو نمیتونی توی زمینه ی فیلم و تدوین و موسیقی و میکس و جلوه های ویژه و مهندسی نقشه و سازه و ساخت همون انیمیشن که گفتی پیدا کنی که بجز با اپل با چیز دیگه ای کار کنه. من پول دارم و خریدم و همه چیزشو با تجربه میفهمم چیه. از اونطرف هم طرفدار سونی و همه اختراعاش و محصولاتش هستم. تقلید هم یعنی اینکه یه شرکت سازنده ی لباسشویی میانرده بیاد یه چیزی درست کنه که بخوان بهش بگن موبایل. اگه کلمه ی پنتنت رو توی نت سرچ کنی میفهمی کی کجاست و بقیه پشتش جاروکش هستن.

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۳۰
سلام دوستان این قیمتش به پول ایران میشه 370هزارتومان

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۲۹
دس خوش حاجی ایول داری طولانی بود ولی ارزشش داشت واقعا make.believe