خانهاخبار
CES 2015: با دستگاه پخش خودرو Parrot RNB6 هم کارپلی را خواهید داشت هم Android Auto

CES 2015: با دستگاه پخش خودرو Parrot RNB6 هم کارپلی را خواهید داشت هم Android Auto

جی اس ام: در سال گذشته میلادی که تب هوشمند شدن لوازم مختلف تا ماشین ها هم رفته بود، شرکت های اپل و گوگل، پلتفرم های مخصوص ماشین را عرضه کردند. اما کاربران تا قبل از نمایشگاه CES یا باید از کارپلی اپل و یا از اندروید اتو استفاده می کردند.
۱۳۹۳/۱۰/۱۵

جی اس ام: در سال گذشته میلادی که تب هوشمند شدن لوازم مختلف تا ماشین ها هم رفته بود، شرکت های اپل و گوگل، پلتفرم های مخصوص ماشین را عرضه کردند. اما کاربران تا قبل از نمایشگاه CES یا باید از کارپلی اپل و یا از اندروید اتو استفاده می کردند. اکنون شرکت Parrot یک دستگاه پخش برای ماشین ها عرضه کرده است که هر دوی این پلتفرم ها را درون خود دارد. در حالت عادی این صفحه نمایش 7 اینچی HD، یک نسخه شخصی سازی شده اندروید را نشان می دهد اما بلافاصله بعد از نصب کردن گوشی اندرویدی و یا آیفون، حالت آن عوض می شود و Android Auto و یا Apple CarPlay را با توجه به گوشی تان اجرا می کند.

یکی از مزایای این سیستم پخش این است که حتی بدون گوشی هوشمند شما نیز قابلیت های مسیر یابی و تماس تلفنی (البته با کمک بلوتوث) همچنان وجود خواهند داشت. همچنین این دستگاه پخش با خروجی هایی که دارد می تواند صدای بسیار خوبی را برای سرنشینان خودرو فراهم کند. متاسفانه هنوز زمان دقیق عرضه و قیمت نهایی این محصول مشخص نیست اما در ادامه می توانید ویدیو معرفی این محصول را ببینید.

 

CES 2015: ویدیو معرفی Parrot RNB6

 

 

اخبار نمایشگاه CES 2015

 

منبع: 9To5Mac

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱۵
دمشون گرم چه چیزی ساختن