خانهاخبار
CES 2015: هدفون بدون سیم جدید Urbanears معرفی شد

CES 2015: هدفون بدون سیم جدید Urbanears معرفی شد

جی اس ام: امروزه هدفون ها به جزئی از وسایل مد تبدیل شده اند. این موضوع باعث شده است که Beats بتواند یک امپراطوری برای خود به وجود بیاورد. اما کمپانی های معروف دیگری جز Beats هستند که سعی دارند تا در این رقابت جا نمانند.
۱۳۹۳/۱۰/۱۵

جی اس ام: امروزه هدفون ها به جزئی از وسایل مد تبدیل شده اند.  این موضوع باعث شده است که Beats بتواند یک امپراطوری برای خود به وجود بیاورد. اما کمپانی های معروف دیگری جز Beats هستند که سعی دارند تا در این رقابت جا نمانند.

 

یکی از این کمپانی ها Urbanears است که در نمایشگاه CES امسال یک جفت هدفون بی‌سیم جدید با نام Plattan ADV معرفی کرد. این اولین هدفون وایرلسی است که توسط این کمپانی معرفی می شود. پخش از طریق بلوتوث توسط این هدفون تا 8 ساعت امکان پذیر است و هدفون می تواند 8 دستگاه آخری را که به آن ها متصل شده است به خاطر بسپارد.

 

هدفون بی سیم به این معنی است که شما می توانید آهنگ های که در حال پخش است بدون سیم کنترل کنید. اما خبری از کلید روی این هدفون نیست و تنها کاری که برای کنترل آهنگ در حال پخش خود لازم است انجام دهید این است که روی هدفون ضربه بزنید یا با سوایپ کردن سوایپ کردن فرامین مورد نظر خود را اجرا کنید.

 

با یکبار ضربه زدن آهنگ پخش می شود، نگه داشته می شود و می توانید به تماس ها پاسخ دهید. اگر انگشت خود را به سمت بالا و یا پایین بکشید می توانید صدا را کم و زیاد کنید. سوایپ کردن به چپ و راست نیز می تواند آهنگ را عوض کند و به آهنگ بعدی یا قبلی بروید.

 

هدفون به صورت کامل تا می شود تا آن را راحت حمل کنید، همچنین به صورت کامل قابل شست و شو است. قیمت این هدفون 99.99 دلار است.

 

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

منبع: theverge

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

Ehsan

۱۳۹۵/۴/۲۱
عزیزم بیتس چه اصل چه غیر اصل فقط اسم درآورده شما برو تحقیق کن بهترین هدفون shure هست سونی پنجم هس و AKG ششم و ببتس کجاس؟قاطی باقالیا جریان این بیتس هم مثله اپله فقط اسم داره هر کی هیچی بلد نیس یا میره اپل میخره یا توی هدفون بیتس

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱۶
تا حالا با بیتس اصل کار کردی که ساکت بشینی

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱۶
تا حالا razer دستت گرفتی...؟؟؟ :/

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱۶
تا حالا با هدفون های sennheiser و AKG کار کردی که میگی بیتس بهتره؟؟

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱۵
هدفون های بیسیم کیفیت سیم دار رو نداره هیچوقت نخرین قطع و وصلی زیاد دارند و گاهی هم با امواج مشکل پسدا میکنه