خانهاخبار
تصویر احتمالی از بدنه گلکسی اس 6

تصویر احتمالی از بدنه گلکسی اس 6

جی اس ام: اینکه نسل ششم از تلفن های گلکسی اس سامسونگ، متفاوت با دیگر گوشی های این سری است، را همه ما می دانیم. این روند با گوشی گلکسی آلفا شروع شد و نوار فلزی دور این گوشی به سری نوت و گلکسی نوت 4 هم رسید. اکنون نوبتی هم باشد، نوبت گلکسی اس 6 است تا فلز را در بدنه خود ببیند.
۱۳۹۳/۱۰/۱۵

جی اس ام: اینکه نسل ششم از تلفن های گلکسی اس سامسونگ، متفاوت با دیگر گوشی های این سری است، را همه ما می دانیم. این روند با گوشی گلکسی آلفا شروع شد و نوار فلزی دور این گوشی به سری نوت و گلکسی نوت 4 هم رسید. اکنون نوبتی هم باشد، نوبت گلکسی اس 6 است تا فلز را در بدنه خود ببیند. زبان طراحی جدید محصولات دیگر به سامسونگ دیکته شده و این شرکت در حال تغییر طراحی های خود در گوشی هایش است. 

 

image

 

 

همانطور که مشاهده می کنید تلفن گلکسی اس 6 پا را فراتر گذاشته و به جای یک نوار فلزی، بدنه ای کاملا فلزی دارد. در بالا و پایین این بدنه محفظه هایی برای دوربین و آنتن ایجاد شده است و احتمالا شما را هم یاد گوشی قدیمی HTC Lengend می اندازد.

 

image

 

در هر صورت استفاده از بدنه ی فلزی به جای پلاستیکی قطعا تاثیر به سزایی در فروش نسل بعدی پرچمداران سامسونگ خواهد داشت و کاربران بیشتری را جذب این گوشی خواهد کرد. شما درباره این عکس ها چه فکر می کنید؟ بنظر شما آیا این عکس ها وافعی است یا گوشی بعدی سامسونگ همجنان در پشت یک درب پلاستیکی خواهد داشت؟

 

image

 

در همین رابطه: گلکسی اس ۶ بدنه آلومینیومی و صفحه نمایش خمیده خواهد داشت

منبع: TheVerge

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۲۳
دوست عزیز اصن تو خوبی.آقا دیگه نشد تهین کنی.هر کی یه صلیقه ای داره به صلیقه های دیگران احرام بذار لطفاااااا

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱۷
این که دورش 2 تا جا پیچ داره اونا چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱۵
یه سوال ؟ چرا تمام گوشی های سامسونگ از جمله همین نت ۴ لگ داره ؟(منظورم تیک هست ) خودم جواب رو میدونم میخوام ببینم طرفدارهای سام چه جوابی دارند

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱۵
Lengend ya Legend? :|

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱۵
فلزی هم بسازن ، باز پلاستیکیه.....چون کلا ذاتش پلاستیکیه!!! البته اینطور که مشخصه یه نفر این قاب رو توی خونش درست کرده واسه خودش گفته آقا این قاب گلکسیه...