خانهاخبار
مدیران سونی از تلفن های قدیمی بلک بری استفاده می کنند

مدیران سونی از تلفن های قدیمی بلک بری استفاده می کنند

جی اس ام: با توجه به هک شدن های اخیر بخش های مختلف سونی، مدیران این شرکت همان کاری را می کنند که هر کدام از ما اگر به جای آنها بودیم نجام می دادیم: بازگشت به تکنولوژی های قدیمی!
۱۳۹۳/۱۰/۱۲

جی اس ام: با توجه به هک شدن های اخیر بخش های مختلف سونی، مدیران این شرکت همان کاری را می کنند که هر کدام از ما اگر به جای آنها بودیم نجام می دادیم: بازگشت به تکنولوژی های قدیمی!

بر اساس مقاله ای از روزنامه Wall Street Journal و New York Times، در دفاتر سونی اکنون از دفترچه های نوت برداری کاغذی، دستگاه های دستی چک پول و گوشی های بلک بری استفاده می شود. این تلفن های قدیمی ساخت بلک بری به مدیران سونی داده شده است تا با استفاده از آنها بتوانند به صورت ایمن ایمیل های خود را ارسال کنند. چرا که تلفن های بلکبری هنوز از سرور های امن این شرکت استفاده می کنند و خطر هک شدن آنها را تهدید نمی کند. آنها همچنین اخبار جدید را از طریق پیامک برای کارمندان خود ارسال می کنند تا از دسترس هکر ها در امان باشد.

 

image

 

بر اساس اسنادی که تایمز منتشر کرده است، مسئولان سونی فکر می کردند هک کردن ماجرایی موقتی باشد و بعد از چند روز یا چند هفته پایان یابد. اما اکنون این ماجرا پیچیده تر شده است و ۵ الی ۷ هفته دیگر زمان باقی مانده است تا همه چیز به حالت عادی و سابق خود بازگردد. اکنون نیز تقریبا ۵ هفته شده که هکر ها به سرور سونی دسترسی دارند و در حال استخراج اطلاعات هستند. بازگشت به حالت عادی نیز نگرانی های خود را دربر خواهد داشت و سونی به این سادگی ها از این ماجرا رها نخواهد شد.

هکر ها پیش از این ادعا کرده بودند در صورت اکران فیلم The Interview، آنها اطلاعات بیشتری از این شرکت ژاپنی را لو خواهند داد اما آنها فعلا سکوت کرده اند و معلوم نیست در آینده چه پیش خواهد آمد. 

 

منبع: The Verge

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱۵
اپل داره خودشو میکشه به امنیت بلک بری برسه ! VIVA BLACKBERRY

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱۴
هرچی نرم افزار جاسوسیه رو اپله. خود اوباما گفت بنا به مساعل امنیتی اجازه ندارم از اپل استفاده کنم و داره از بلک بری استفاده میکنه. اپل ک راحت هک میشه حتی اون اثر انگشتت.

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱۳
هی خواستم هیچی نگم.......دیدم نمیشه بندگان خدا هکرها زدن کمپانی سونی پیکچرز رو هک کردن نه سونی موبایل رو سونی یک شرکت بزرگه اصطلاحا (شرکت مادر) که خودش شامل چند شرکت بزرگ دیگه میشه. sony picturs entertainment ابرشرکتی که مالک کلمبیا پیکچرز هم هست همونطور که از اسمش مشخصه بخش سرگرمی سونی و یه کمپانی معروف سازنده و پخش کننده ی فیلمهای هالیوودی هست که متاسفانه هک شده نه شرکت ارتباطات همرا سونی یا همون sony mobile واقعا نظرات خوندم خندم گرفت و خیلی هم تاسف میخورم که یه سری میان میگن سونی محصولاتش اختراعی نداشته واسه چی هکش کردن یا چون سنسور اثر انگشت نداره هک شده یا اندروید آشغاله چون هک میشه بلک بری خوبه و... اول متوجه شین چه چیزی هک شده بعدا نظرات اندیشمندانتون رو انتقال بدین.خوبه بدونین که خیلی از معروفترین فیلمهای هالیوودی رو که میبینین و لذت میبرین رو سونی پیکچرز ساخته:مرد عنکبوتی/مردان سیاه پوش 1و2و3/اسکای فال/رزیدنت اویل/هتل ترانسیلوانیا دوما با یه سرچ ساده تو ویکی پدیا میفهمین که سونی چه شرکت بزرگیه و چه اختراعات مهمی داره مثل واکمن/ CD /هندی کم ..... سوما انقدر و بدونین که تو ویکیپدیا سونی رو اینجوری معرفی میکنه:بزرگترین تولید کننده ی وسایل و تجهیزات پیشرفته ی الکترونیکی در جهان انقدر طرفداری الکی این برندها رو نکنین که چیزی به جیب شما نمی ماسه.اونا روز به روز دارن پیشرفت میکنن ولی شما هنوز دارین تو سر و کله ی هم میزنید در ضمن موبایل و لپ تاپ و تلویزیون من سونی نیستش که دارم اینارو میگم پس خواهشا کورکورانه نظر ندین.واقعیت هارو ببینید

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱۳
دوست عزیز یه زحمت بکش اسم سونی سرچ کن توی ویکی همون اولش میتونی بخونی که نوشته بزرگترین شرکت فناوری دنیا بعدشم سنسور اثر انگشت که 50% خطا میده از ضد آب بودن بهتره؟ من دیگه هیچی نمیگم

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱۳
اپل شاید خوب باشه ولی دیگه نه در این حد !!!