خانهاخبار
ادعایی جدید؛سال 2015 سامسونگ اصلی ترین تولید کننده چیپ های اپل نخواهد بود

ادعایی جدید؛سال 2015 سامسونگ اصلی ترین تولید کننده چیپ های اپل نخواهد بود

جی اس ام: بیشتر منابع خبری تا امروز این خبر را منتشر کرده‌ اند که در سال 2015 اپل به سمت سامسونگ باز می گردد و برای نسل بعدی آی پد به سراغ پردازنده های ساخت سامسمونگ خواهد رفت. اما امروز خبری منتشر شده که به طور کامل عکس این قضیه را نشان می دهد.
۱۳۹۳/۱۰/۱۰

جی اس ام: بیشتر منابع خبری تا امروز این خبر را منتشر کرده‌ اند که در سال 2015 اپل به سمت سامسونگ باز می گردد و برای نسل بعدی آی پد به سراغ پردازنده های ساخت سامسونگ خواهد رفت. اما امروز خبری منتشر شده که به طور کامل عکس این قضیه را نشان می دهد.

 

گزارشی که از Taipei Times منتشر شده می‌ گوید در سال 2015 همچنان TSMC به عنوان اصلی ترین سازنده چیپ های اپل عمل خواهد کرد. در حال حاضر این کمپانی تایوانی به عنوان اصلی ترین تولید کننده چیپ های آیفون عمل می کند.

 

دو کمپانی سامسونگ و TSMC از نظر تکنیک ساخت پردازنده ها یکسان هستند و مهمترین تفاوت آن ها این است که کدام کمپانی می تواند به صورت انبوه تولید سریعتری داشته باشد.

 

این گزارش علاوه بر اینکه اعلام کرده سامسونگ به عنوان اصلی ترین سازنده چیپ های آیفون در سال آینده شناخته نخواهد شد، ادعا می کند TSMC در سال 2015 تواناسس درسافت تمام سفارشات چیپ های آیفون را ندارد و به همین علت اپل به احتمال قوی مجبور خواهد بود تا دست خود را به سمت سامسونگ دراز کند.

 

علاوه بر سامسونگ و TSMC کمپانی های دیگر نیز تمایل دارند تا گوشه ای از تولیدات چیپ های آیفون را به عهده بگیرند، که کمپانی های چینی در صدر این درخواست ها قرار دارند.

 

image

 

منبع: bgr

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱۳
اولا گوشی های رده بالای سامسونگ همین الان سرعت فوق العاده دارن!دوما از هر پرچم دارش دو مدل میزنه که یکیش از پردازنده خودش استفاده میکنه...

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱۳
سامسونگ پلاستیکی جنساشو میفروشه به اپل که هر قطعشو یه کمپانی تولید میکنه،کلا دو تا شرکت داغونن که فقط اسم در کردن

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱۳
بابا اگه سامسونگ میزد (که نمیزنه ) چرا نمیزاره تو گوشی های خودش تا سرعتش خوب شه ها ؟؟؟ (دروغه همش)

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱۳
نوع پردازنده هایی که هر سیستم عامل استفاده می کنه فرق داره.آی او اس به همین سخت افزار نیاز داره و کافیشه اگه اینو رو اندرویدی بذاری دستگاه حتی بوت هم نمی شه.

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱۲
اینجا که میرسه همه اپل بازا لال میشن بابا کجایید سامسونگ داره مغز دسگاتونو میزنه کجایید