خانهاخبار
ماه آینده سامسونگ دو گوشی هوشمند جدید به بازار عرضه می‌کند

ماه آینده سامسونگ دو گوشی هوشمند جدید به بازار عرضه می‌کند

– جی اس ام: سامسونگ سال جدید میلادی را با دست پر آغاز می‌کند. به گزارش SamMobile سامسونگ در ژانویه ۲۰۱۵ دو گوشی Galaxy A7 و Galaxy Grand Max را روانه بازار خواهد کرد.
۱۳۹۳/۱۰/۹
– جی اس ام: سامسونگ سال جدید میلادی را با دست پر آغاز می‌کند. به گزارش SamMobile سامسونگ در ژانویه ۲۰۱۵ دو گوشی Galaxy A7 و  Galaxy Grand Max را روانه بازار خواهد کرد. 
پیش از این نیز درباره Galaxy A7 مطالبی شنیده بودیم اما خبری که اخیرا منتشر شده مشخصات نهایی این تلفن هوشمند را آشکار ساخته است. گوشی فلزی جدید سامسونگ صفحه نمایش 5.2 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن فول اچ دی دارد. پردازنده 1.5 گیگاهرتزی و ۴ هسته‌ای آن به همراه ۲ گیگابایت رم وظیفه پردازش را در این گوشی بر عهده دارند. در قسمت عقب آن یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و در قسمت جلو یک دوربین ۵ مگاپیکسلی قرار گرفته و از یک باتری ۲۵۰۰ میلی آمپری نیز بهره می‌برد. این گوشی ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد و از کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین به صورت پیش فرض با اندروید کیت کت به بازار می‌آید. 
 
image
   
image
 
اما Galaxy Grand Max بیشتر ما را هیجان زده خواهد کرد. اگرچه همانطور که از نام‌اش برداشت می‌شود یک تلفن پلاستیکی میان رده است اما از مشخصات سخت افزاری قابل توجهی برخوردار است. این گوشی صفحه نمایشی 5.2 اینچی با رزولوشن اچ‌دی دارد و یک پردازنده 1.2 گیگاهرتزی ۴ هسته‌ای به همراه ۱ گیگابایت رم وظیفه پردازش را در آن بر عهده دارند. همانند Galaxy A7 در قسمت عقب یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی و در قسمت جلو یک دوربین ۵ مگاپیکسلی دارد، حافظه داخلی آن ۱۶ گیگابایت است و با اندروید کیت کت عرضه می‌شود. 
هر دو گوشی ماه آینده وارد بازار کره جنوبی می‌شوند. هنوز اطلاعات دقیقی وجود ندارد که نشان دهد این گوشی‌ها وارد بازار امریکا و دیگر کشورها خواهند شد یا نه اما پیش بینی می‌شود سامسونگ برای عرضه جهانی آنها برنامه داشته باشد. 
 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

ابراهیم

۱۳۹۵/۳/۱۷
دوتا کمپانی افتضاح اپل وهوای اه فقط پول یامفت میگیرن با این قیمتای گزافش مخصوصا اپل مگه چی داره ولی سامسونگ تنوع گوشی وقیمتهای مناسب از پایین به بالا وکیفیت عالی

sir

۱۳۹۴/۱۰/۱۳
فقط z5 premium

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱۲
چاهارتا سنسور گذاشتن رو گوشی شد تکنولوژی عوض کردن اصلا معنی تکنولوژیو میدونی یعنی چی مزخرف ترین برند گوشی یعنی سامسونگ

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱۱
بررسیه هرکدومو بخون اونوقت میبینی که اطلاعاتت کمه :)

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱۰
به محض اینکه می خوای اخرین مدل این سامسونگ مسخره رو بخری زود بالاترش میتد only htc