خانهاخبار
اعتبار تالیا 2 برابر شد

اعتبار تالیا 2 برابر شد

به گزارش گروه خبری GSM، با تصویب و ابلاغ آیین نامه مربوطه از سوی شرکت مخابران ایران، میزان اعتبار یکطرفه سیم کارت های اعتباری تالیا، از دو دورۀ 15 روزه، ........
۱۳۸۵/۱۰/۲۰
به گزارش گروه خبری GSM، با تصویب و ابلاغ آیین نامه مربوطه از سوی شرکت مخابران ایران، میزان اعتبار یکطرفه سیم کارت های اعتباری تالیا، از دو دورۀ 15 روزه، به دو دورۀ یک ماهه افزایش یافت.
بنابراین گزارش، بر پایه مصوبه، این افزایش مدت اعتبار یکطرفه مشترکین، از تاریخ 15 آذر ماه سال جاری در خصوص تمامی 714 هزار مشترک این شبکه اعمال می شود.
با توجه به تغییرات اعمال شده از این پس دوره وضعیت یکطرفه اول مشترکین این شبکه که با اتمام اعتبار ریالی و یا اعتبار زمانی آنان آغاز می شود، به یک ماه افزایش می یابد و باقیمانده اعتبار مالی و یا زمانی مشترکین طی این مدت همچنان برای آنان حفظ می شود.
بر همین اساس در دومین دوره یکطرفه شدن سیم کارت های اعتباری، مشترک 30 روز فرصت خواهد داشت، تا با افزایش اعتبار خود شماره خود را از دست ندهد، اما باقیمانده اعتبار ریالی و زمانی وی در دومین دوره یکطرفه شدن سیم کارت از بین می رود.
شبکه مستقل تلفن همراه اعتباری کشور که هم اکنون 25 شهر بزرگ و پر جمعیت و مراکز 24 استان کشور را تحت پوشش خود دارد، هیچ گونه هزینه ای به عنوان ودیعه، هزینه نمایشگر و آبونمان از خود مشترکین خود دریافت نمی کند.
این شبکه از سوم خرداد ماه سال گذشته با سرمایه های بیش از هشت هزار عضو یک شرکت تعاونی راه اندازی شده که حدود 60 درصد از مجموع درآمد ناخالص آن نصیب دولت می شود.
 
                                         

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)