خانهاخبار
ایرانسل قیمت بسته‌های افزایشی اینترنت خود را دو برابر کرد

ایرانسل قیمت بسته‌های افزایشی اینترنت خود را دو برابر کرد

– جی اس ام: از شب گذشته کاربران اپراتور دوم یعنی ایرانسل ناگهان با افزایش دوبرابری قیمت بسته‌های اینترنت مواجه شدند. بسته‌های افزایشی اینترنت ایرانسل مدت زیادی بود که قیمت ثابتی داشتند. مسئولین ایرانسل در کنفرانس معرفی 3G و 4G اعلام کرده بودند که افزایش سرعت اینترنت همراه ایرانسل تأثیری روی نرخ بسته‌های افزایشی نخواهد گذاشت و کاربران تنها پول ترافیک مصرفی خود را می‌پردازند اما ظاهرا برخلاف گفته خود عمل کردند. ایرانسل هم اکنون تنوع بسته‌های اینترنت خود را بیشتر کرده اما از شب گذشته در پی یک تغییر رویه قیمت آنها را دوبرابر کرد.
۱۳۹۳/۱۰/۱

– جی اس ام: از شب گذشته کاربران اپراتور دوم یعنی ایرانسل ناگهان با افزایش دوبرابری قیمت بسته‌های اینترنت مواجه شدند. بسته‌های افزایشی اینترنت ایرانسل مدت زیادی بود که قیمت ثابتی داشتند. مسئولین ایرانسل در کنفرانس معرفی 3G و 4G اعلام کرده بودند که افزایش سرعت اینترنت همراه ایرانسل تأثیری روی نرخ بسته‌های افزایشی نخواهد گذاشت و کاربران تنها پول ترافیک مصرفی خود را می‌پردازند اما ظاهرا برخلاف گفته خود عمل کردند. ایرانسل هم اکنون تنوع بسته‌های اینترنت خود را بیشتر کرده اما از شب گذشته در پی یک تغییر رویه قیمت آنها را دوبرابر کرد. کاربران در شبکه‌های اجتماعی واکنش و اعتراض زیادی به این افزایش قیمت از طرف ایرانسل نشان دادند.

 

به گزارش و به نقل از خبرگزاری فارس، در حالی که قرار بود از اول دی ماه تعرفه استفاده آزاد از اینترنت موبایل به نیم ریال برای سیم‌کارت‌های دائمی و 0.75 ریال برای سیم‌کارت‌های اعتباری کاهش یابد، همزمان با اعمال این کاهش تعرفه،‌ اپراتور دوم تلفن همراه تعرفه بسته‌های اینترنت خود را افزایش داد.

در گذشته، این نگرانی احساس می‌شد که با اجرای دستورالعمل کاهش تعرفه استفاده آزاد از اینترنت، اپراتورها برای جبران درآمد تعرفه بسته‌ها را افزایش دهند و این نگرانی به وزارت ارتباطات ابراز شده بود.

اکنون اپراتور دوم تلفن همراه در افزایش تعرفه‌ بسته‌های اینترنت پیشرو شده است و هنوز تغییری در تعرفه‌ بسته‌های اینترنت همراه اول اعلام نشده است.

معمول وزارت ارتباطات در واکنش به چنین مواردی بررسی می‌کند که اپراتورها در محدوده تعرفه تعیین شده قیمت ارائه کرده‌ باشند که معمولا نیز اپراتورها چنین عمل می‌کنند و تعرفه را تا نزدیک شدن به سقف تعرفه، افزایش می‌دهند.

در نهایت به نظر می‌رسد در موضوع کاهش تعرفه مصرف آزاد اینترنت یا افزایش تعرفه‌ بسته‌های اینترنت، آن چیزی که همواره بدون تغییر خواهد بود سود اپراتور است.

تعرفه‌های قدیم و جدید بسته‌های اینترنت ایرانسل و جدول تغییرات ایجاد شده به شرح زیر است:

 

image

 

بسته‌های قدیم اینترنت ایرانسل:

 

image

 

بسته‌های جدید اینترنت ایرانسل:

 

image

 

شرکت ایرانسل درباره این تغییرات اعلام کرد: بسته‌های تخفیفی مقطعی هستند که معمولا هر 3 ماه یکبار به روز می‌شوند مانند طرح های فصلی. بنابراین تغییرات تعرفه‌های دیتا با تغییر نسل از 2 به 3 نیز از این رویه پیروی می‌‌کند. همچنین اکنون تعداد و انواع بسته‌ها نسبت به قبل افزایش یافته که انتخاب‌های بیشتری را برای کاربر فراهم می‌کند. پس از این نیز ایرانسل قرار است بسته‌های جدیدتری را ارائه کند که امتیاز بیشتری نسبت به بسته‌های فدارند. علاوه بر این، در مقطع فبسته‌های بلند مدت ترکیبی شامل مکالمه، پیامک و دیتا نیز به انتخاب‌های مشترکان اضافه شده است.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (67 نظر)

هیوا

۱۳۹۷/۴/۱۵
خیلی مسخره ست من که دیگه از رایتل استفاده میکنم ،ایرانسل دیگه ارزششو نداره

رضا

۱۳۹۵/۷/۱۱
همراه اول کجا کاهش داده؟؟؟الانشم که ایرانسل گرون کرده باز از همراه اول و رایتل ارزونتره.کاهش داد رو از کجا درآوردین؟؟؟

علی اصغر

۱۳۹۴/۸/۶
از ایرانسل استفاده نکنین تا قیمتهارا ارزان کند.

علی اصغر

۱۳۹۴/۸/۶
کاملا با نظرشما موافقم دوست عزیز.استفاده نکردن از ایرانسل تا ارزان شدنش.

مهدی

۱۳۹۴/۶/۲۳
دوستان برای بهتر شدن اینترنت ایرانسل بهش ایمیل انتقاد بزنید و تا مدتی ک بسته هاش ارزان نشده از استفاده کردن سیمکارت ایرانسل خودداری کنید