خانهاخبار
عکس‌ها و مشخصات فبلت جدید هواوی لو رفت

عکس‌ها و مشخصات فبلت جدید هواوی لو رفت

جی اس ام: عکس‌ها و مشخصات فبلت جدید هواوی در یک وب سایت چینی منتشر شده است. این فبلت Huawei Ascend GX1 نام دارد و به نظر می‌رسد یک فبلت میان رده باشد.
۱۳۹۳/۹/۳۰

جی اس ام: باز هم با محصولی جدید از کمپانی چینی هواوی روبرو هستیم. عکس‌ها و مشخصات فبلت جدید هواوی در یک وب سایت چینی منتشر شده است. این فبلت Huawei Ascend GX1 نام دارد با توجه به مشخصات سخت افزاری آن به نظر می‌رسد یک فبلت میان رده باشد. 

 

image

 

فبلت ارزان قیمت GX1 مجهز به یک پردازنده 1.4 گیگاهرتزی و ۴ هسته‌ای است که در کنار آن ۱ گیگابایت رم قرار گرفته است. حافظه داخلی این فبلت ۸ گیگابایت است که می‌توان توسط کارت حافظه جانبی مقدار آن را افزایش داد. صفحه نمایش فبلت جدید هواوی ۶ اینچی است که با رزولوشن 720p یا اچ دی ساخته شده است. دوربین اصلی این فبلت ۸ مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن ۲ مگاپیکسل است و متأسفانه اطلاعات بیشتری از رزولوشن عکاسی و فیلم برداری آن در دسترس نیست. GX1 از یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری تغذیه می‌کند و به صورت پیش فرض با اندروید 4.4.2 به بازار عرضه می‌شود.

 

image

 

فبلت ارزان قیمت هواوی ابعادی برابر با 161 در 84.5 میلیمتر طول و عرض و 9.55 میلیمتر ضخامت دارد و از شبکه‌های 3G و LTE نیز پشتیبانی می‌کند. 

عکس‌های منتشر شده از GX1‌ در کنار Ascend Mate7 نشان می‌دهد که فبلت جدید هواوی کمی از پرچمدار این شرکت بلندتر است. همچنین منبع چینی فاش کرد قیمت این فبلت چیزی در حدود ۲۵۰ دلار خواهد بود. از زمان عرضه رسمی این فبلت اطلاعاتی در دست نیست اما احتمالا به زودی هواوی رسما از محصول جدید خود رونمایی خواهد کرد.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱
من الان این مطلبو با نوت 3 خوندم جان خودم شک کردم گوشیم سامسونگه یا هواویی خخخخخ...

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱
سامسونگ از اپل تقلید میکنه هواوی از سامسونگ تقلید میکنه جی ال ایکس خودمون هم از هو اوی تقلید میکنه

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱
جنس فقط جنس چینی ماشین فقط ام وی ام،تنها برند خودروسازی که بنز را به ورطه نابودی کشاند.گوشی فقط گوشی چینی تنها کمپانی که سونی و سامسونگ و اپل را به خاک سیاه کشاند.ازین که از جنسای چینی استفاده میکنیم به خود میبالیم.

rbmscpsaj

۱۳۹۳/۹/۳۰
روح کپک زده اچ تی سی در این جسم بازیافتی دمیده شده. البته با مقداری دزدی از سونی و همچنین انبار های بی در و پیکر سامسونگ و احتمالا چرخ دنده های اواژور خونه بابا بزرگم.

مهمان

۱۳۹۳/۹/۳۰
قیمت و کیفیت پایین