خانهاخبار
گلکسی اس ۶ بدنه آلومینیومی و صفحه نمایش خمیده خواهد داشت

گلکسی اس ۶ بدنه آلومینیومی و صفحه نمایش خمیده خواهد داشت

جی اس ام: هرچه به سال میلادی جدید نزدیک تر می شویم، خبر ها و شایعات پیرامون پرچمداران شرکت های مختلف بیشتر می شود. این بار نوبت به پرچمدار بعدی شرکت سامسونگ یعنی گلکسی اس ۶ رسیده است.
۱۳۹۳/۹/۲۸

جی اس ام: هرچه به سال میلادی جدید نزدیک تر می شویم، خبر ها و شایعات پیرامون پرچمداران شرکت های مختلف بیشتر می شود. این بار نوبت به پرچمدار بعدی شرکت سامسونگ یعنی گلکسی اس ۶ رسیده است. پیش از این هم شایعات مختلفی راجع به این گوشی شنیده بودیم و واقعا سخت است که بخواهیم قضاوت کنیم کدام یک از این ها واقعی هستند و کدامشان دروغین.

منابع جدید خبر داده اند که گلکسی اس ۶ آلومینیومی خواهد بود. یعنی دیگر مانند گلکسی نوت ۴ فقط نوار دور گوشی فلزی نیست و همانند گوشی های سری A سامسونگ، بدنه کلی دستگاه فلزی خواهد بود.

 

image

 

علاوه بر بدنه فلزی، احتمالا این گوشی با صفحه نمایشی که در دو طرف خمیده است (چیزی مشابه گلکسی نوت Edge با این تفاوت که اینبار هر دو طرف صفحه نمایش خمیده است) عرضه خواهد شد.

پیش از این در خبر ها شنیده بودیم که گوشی گلکسی اس ۶، در دو نسخه معمولی و یک نسخه همانند گلکسی نوت Edge عرضه خواهد شد اما منابع جدید می گویند که گلکسی اس ۶ در یک مدل و با صفحه نمایش خمیده معرفی خواهد شد. البته بعید نیست که یک نسخه معمولی معرفی شود و اصلا گوشی با صفحه نمایش خمیده معرفی نشود.

همچنین همانند دیگر محصولات رده بالا سامسونگ، این گوشی نیز در دو نسخه و با دو پردازنده متفاوت عرضه خواهد شد؛ یک مدل با پردازنده Exynos 7 و یک مدل با پردازنده Snapdragon 810.

در نهایت پیش بینی می شود این گوشی در ابتدای سه ماهه دوم سال ۲۰۱۵ میلادی عرضه شود و تا آن زمان این گوشی معرفی نخواهد شد. شما درباره پرچمدار بعدی سامسونگ چه فکر می کنید؟ آیا این بار سامسونگ می تواند سود خوبی از پرچمدار خود در گوشی ها به جیب بزند یا همانند گلکسی اس ۵، آمار فروش گوشی متفاوت از پیش بینی های سامسونگ خواهد بود؟

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (74 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱۵
یکی نیس بهشون بگه ایفون6 پلاس که خیلی خیلی راحت خم میشه حدوم 4 میلیون قیمت داره

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱۵
داداش من جی فلکس کجاش دو طرف صفحش مثل نوت اج خمیده بود؟؟؟ واقعا تعصف خیلی بده یه ذره خودتو اصلاح کن

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱۴
خخخخخخ دقیقا

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱۴
می خرمششششششش عالیهههههه سامسونگ وتقعا گوشیاش عالیه بخصوص سری نوت که مدتیه دارم ازش استفاده میکنم... این فعلا که معرکس... فقط امیدوارم یکم شکل ظاهریش و عوض کنه مثل نوت 3 و نوت 4 نباشه

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۷
اخه داداش چرا در باره چیزی که نمیدونی حرف میزنی اولا z سونی نه سامسونگ ثانین اثر انگشتو مردم درخواست داادن که سامسونگ گذاشت بعدشم برای ضربان قلب و اینا بازم تقلید کرد؟ در ضمن اگه خواستی حرف بزنی تحقیق کن بعد حرف بزن زایع نشی