خانهاخبار
Cicret Bracelet نسل جدید ابزارهای پوشیدنی در راه است

Cicret Bracelet نسل جدید ابزارهای پوشیدنی در راه است

جی اس ام: با افزایش روزافزون ابزارچه های پوشیدنی مانند دستبندهای سلامتی ، ساعت‌های هوشمند، کلاه و عینک کم‌کم دیگر لازم نیست گوشی خود را از جیبتان خارج کنید. Cicret Bracelet نام ابزار پوشیدنی جدیدی است که پوست دست شما را به صفحه‌نمایش گوشی‌تان تبدیل می‌کند.
۱۳۹۳/۹/۲۶

جی اس ام: با افزایش روزافزون ابزارچه های پوشیدنی مانند دستبندهای سلامتی ، ساعت‌های هوشمند، کلاه و عینک کم‌کم دیگر لازم نیست گوشی خود را از جیبتان خارج کنید. Cicret Bracelet نام ابزار پوشیدنی جدیدی است که پوست دست شما را به  صفحه‌نمایش گوشی‌تان تبدیل می‌کند.

 

image

 

این دستبند ظاهری شبیه به دستنبد سلامتی UP از شرکت Jawbone دارد اما ویژگی‌های آن کاملا متفاوت است. Cicret Bracelet مجهز به یک پیکو پروژکتور و 8 سنسور مجاورت به‌صورت خطی است که ساعد دست کاربر را شناسایی می‌کنند. هنگامی‌که دست بند دور مچ دست پیچیده می‌شود پروژکتور شرع به کار می‌کند و روی ساعد یک رابط کاربری اندرویدی را نمایش می‌دهد. سنسورهای مجاورت انگشت کاربر را شناسایی و بدین ترتیب امکان لمس صفحه‌نمایش مجازی روی ساعد را فراهم می‌کنند.

 

 

image

 

این دستبند همچنین مجهز به شتاب سنج و ویبره است. یک LED هشدار دهنده نیز برای آن تعبیه شده است و با استفاده از WiFi و یا بلوتوث با گوشی شما ارتباط برقرار می‌کند. انتظار می‌رود Cicret Bracelet در دو ظرفیت 8 و 16 گیگابایتی ارایه شود.

 

image

 

 

کاربر می‌تواند ایمیل‌ها ، پیامک‌های گوشی خود را روی پوست دست خود مشاهده کند و یا اینکه مرورگر وب را روی دست باز کند و به وب گردی مشغول شود.حتی می‌توانید تماس‌های گوشی خود را با پاسخ دهد و اسپیکر فون گوشی را برای صحبت به مخاطب فعال کند.

 

Cicret هنوز به تولید انبوه نرسیده و قرار است تا حدود یک سال و نیم دیگر در بازار باشد. پیش‌بینی می‌شود این محصول رویایی قیمتی حدود 400 دلار داشته باشد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (52 نظر)

علی رضائی

۱۴۰۲/۴/۲۸
ممنون میشم همین جور که تبلیغاتش میزارین نهوه خریدش تم بگید و جواب کامنت هارو بدین

کوروش

۱۳۹۹/۱۲/۱۶
داداش از کجا گرفتی داخل ایران گرفتی یا خارج اگه داخل ایران گرفتی به من بگو منم برم بگیرم دنبال این دستبند هستم لطفا

sara

۱۳۹۶/۴/۱۲
تروخدااااااااا بگین از کجا میتونم تهیه کنم

گوزو

۱۳۹۶/۲/۱۷
سلام من دوستم اینو تو پاکستان شهر لاهور گرفته بود به قیمت هفصد هزارتومان دوما پیش دستش بود درست عین تبلیغاتش واقعی هست

سعید قربانزاده

۱۳۹۵/۱۲/۱۱
فقط بگین چطور میشه. خرید من منتظر خریدشم . ممنون