خانهاخبار
گوشی 5.5 اینچی هواوی با دو دوربین رسما معرفی شد؛ Huawei Honor 6 Plus

گوشی 5.5 اینچی هواوی با دو دوربین رسما معرفی شد؛ Huawei Honor 6 Plus

جی اس ام: شرکت چینی هواوی جدید ترین گوشی خود را با نام Huawei Honor 6 Plus در کشور چین معرفی کرد. این گوشی هوشمند که در زمینه دوربین از سیستمی مشابه گوشی HTC One M8 استفاده می کند، دو دوربین 8 مگاپیکسلی در کنار یک دیگر دارد.
۱۳۹۳/۹/۲۶

جی اس ام: شرکت چینی هواوی جدید ترین گوشی خود را با نام Huawei Honor 6 Plus در کشور چین معرفی کرد. این گوشی هوشمند که در زمینه دوربین از سیستمی مشابه گوشی HTC One M8 استفاده می کند، دو دوربین 8 مگاپیکسلی در کنار یک دیگر دارد. در نتیجه همانند گوشی One M8 کاربر می تواند پس از عکاسی، در گالری گوشی، میدان فوکوس عکس خود را تغییر دهد.

گوشی Huawei Honor 6 Plus از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1080P در جلو استفاده می کند. پردازنده این گوشی نیز ساخت شرکت هواوی است و مدل دقیق آن Kirin 925 است. این پردازنده 8 هسته ای از 4 هسته Cortex-A15 و 4 هسته Cortex-A7 استفاده می کند. پردازنده گرافیکی این دستگاه هم Mali T628 Mp4 است. پردازنده دستگاه هم از تکنولوژی 4G LTE کت. 6 پشتیبانی می کند که تا سرعت 300 مگابیت اینترنت را ارائه می دهد. حافظه رم این گوشی هم 3 گیگابایتی است و حافظه داخلی آن 32 گیگابایت است و از کارت حافظه هم پشتیبانی می کند.

image

 

image

 

image

 

سیستم عامل این گوشی اندروید 4.4.4 کیت کت است که از رابط کاربری شرکت هواوی یعنی Emotion UI 3.0 استفاده می کند. این مجموعه قدرتمند هم از یک باتری 3600 میلی آمپری نیرو می گیرد.

اما همانطور که پیش تر گفتیم در پشت این گوشی هوشمند 2 دوربین 8 مگاپیکسلی (سومین دوربین 8 مگاپیکسلی هم در جلوی دستگاه و به عنوان دوربین جلو قرار گرفته است) وجود دارد. این دو دوربین با استفاده از یک الگوریتم خاص و با استفاده از تکنولوژی SLR-Grade ISP با یکدیگر و به صورت هماهنگ اقدام به عکس برداری می کنند که در نتیجه دو برابر یک سنسور عادی نور دریافت می شود و همچنین عکس خروجی از این دو دوربین نیز رزولوشن 13 مگاپیکسلی دارد. اما این ها تنها خدمات این دو دوربین نیستند، علاوه بر این ها سرعت فوکوس کردن برای عکس برداری هم بسیار سریع و در حدود 0.1 ثانیه است.

اما نتیجه این همه تکنولوژی موجود در این دو دوربین چیست؟ ساعاتی پیش شرکت هواوی چند نمونه عکس از دوربین های این گوشی زیبا منتشر کرده است که در ادامه می توانید ببینید. 

 

image

 

image

 

image

 

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (54 نظر)

محدث

۱۳۹۵/۸/۱۳
Just mate7???????

فرشاد

۱۳۹۵/۱/۱۹
این گوشی بهتره یا سونیz5

فرشاد

۱۳۹۵/۱/۱۹
این گوشی از نظر دوربین و کیفیت بهتره یا سونی z5?

مهمان

۱۳۹۴/۱۱/۲
اگه بخوای این گوشی رو که قیمتش 1.300.000 تومنه بگیری یه 150.00 تومن میزاری روش یه samsung note 3 n9005 میگیری

مهمان

۱۳۹۴/۱۱/۲
1.300.00 تومن