خانهاخبار
13 توییک کارآمد و زیبا Cydia برای آیفون

13 توییک کارآمد و زیبا Cydia برای آیفون

– جی اس ام: کاربران قدیمی آیفون با جیل بریک کردن خیلی خوب آشنا هستند. با جیل بریک کردن به اصطلاح قفل آیفون شما شکسته می شود و می توانید با استفاده از Cydia از توییک ها و تم های مختلف استفاده کنید و آیفون خود را تغییر دهید.
۱۳۹۳/۹/۲۵

– جی اس ام: کاربران قدیمی آیفون با جیل بریک کردن خیلی خوب آشنا هستند. با جیل بریک کردن به اصطلاح قفل آیفون شما شکسته می شود و می توانید با استفاده از Cydia از توییک ها و تم های مختلف استفاده کنید و آیفون خود را تغییر دهید. در کنار این فواید جیل بریک کردن ضرر هایی هم دارد و اگر برای مثال یک بدافزار را تصادفی از Cydia نصب کنید، ممکن به گوشی شما آسیب برسد و یا اطلاعات شما دزدیده شود. ولی با این وجود هم برخی از افراد این خطر ها را به جان می خرند و گوشی خود را جیل بریک می کنند. در این پست برای این دسته از افراد 13 توییک برتر و کاربردی موجود در Cydia را معرفی خواهیم کرد.

 

Transparentvolumn8

حتما تا به حال برایتان پیش آمده است که هنگام مشاهده یک ویدیو، حجم صدای خروجی دستگاه را تغییر داده اید. در این هنگام یک صفحه خاکستری مربعی در وسط تصویر ظاهر می شود که بعضی اوقات بسیار آزار دهنده است. با استفاده از این توییک می توانید رنگ پس زمینه این صفحه مربعی را تا هر میزانی که میخواهید نامرئی کنید تا همچنان محتوای در حال نمایش نیز دیده شود.

 

Statushud

این توییک نیز تقریبا مشابه توییک قبلی است اما با این تفاوت که با استفاده از این توییک صفحه تغییر حجم صدا به کلی حذف خواهد شد و به جای آن هنگام تغییر صدا، یک ردیف از نقطه ها در بالای گوشی ظاهر خواهد شد و میزان تغییر صدا را از آنجا خواهید فهمید.

 

image

 

LockGlyph

این توییک، انیمیشن و صدایی که هنگام استفاده از Apple Pay دیده و شنیده می شود را برای آنلاک کردن دستگاه مورد استفاده قرار می دهد. کافیست توییک را نصب کنید و در قسمت Settings آن را در حالت فعال قرار دهید. پس از این با هر بار آنلاک کردن آیفون خود این عمل با انیمیشن مربوط به Apple Pay انجام خواهد شد.

 

image

 

Eclipse 2

این توییک برای افرادی است که در تاریکی اتاق از گوشی خود استفاده می کنند. به کمک این توییک می توانید از Settings آیفون حالت پس زمینه مشکی را برای اپلیکیشن های پیش فرض گوشی فعال کنید تا نور سفید پس زمینه چشمان شما را اذیت نکند. این برنامه همچنین با برخی از اپلیکیشن ها مانند twitter نیز کار می کند و در این اپلیکیشن هم پس زمینه مشکی فعال خواهد شد.

 

image

 

 F.Lux

این توییک نیز به نوعی شبیه به Eclipse 2 است. به کمک F.Lux می توانید درجه حرارت رنگ های صفحه نمایش آیفون را تغییر دهید و برای مثال رنگ های صفحه نمایش خود را گرم تر کنید. این روش نیز برای کمتر اذیت شدن چشم ها در هنگام شب مناسب است. 

 

Alkaline

به کمک این توییک می توانید آیکون باتری را در آیفون خود تغییر دهید. این توییک ساده و رایگان سه حالت برای تغییر باتری آیفون شما دارد و به راحتی می توانید آیکون باتری خود را تغییر دهید و زیبا تر کنید.

 

image

 

PullToRespring

 

اگر راه حل ساده ای برای respring کردن دستگاه خود سراغ ندارید استفاده از این توییک را به شما توصیه می کنیم. این توییک که به صورت رایگان عرضه می شود این امکان را فراهم می کند که با باز کردن Settings و به پایین کشیدن صفحه دستگاه خود را respring کنید.

 

CSwitcher

CSwitcher یک توییک کار آمد برای آیفون است که با نصب کردن آن صفحه MultiTasking را دیگر نخواهید دید و بجای آن تمامی اپلیکیشن هایی که باز هستند در Control Center نمایش داده می شوند و از همان جا می توانید آنها را ببندید و یا بین اپلیکیشن ها سوییچ کنید. با نصب این توییک در واقع از دوبار فشار دادن دکمه Home برای رفتن به صفحه Multi Tasking راحت می شوید.

 

image

 

NoSlowAnimation

آیا انیمیشن های موجود در iOS بنظرتان کمی کند هستند؟ با نصب این توییک می توانید سرعت این انیمیشن ها را زیاد کنید تا iOS سریع تر بنظر برسد.

 

Persian Keyboard

اپل در سیستم عامل iOS یک کیبورد فارسی قرار داده است که در iOS 7 می شد با تغییر دادن فایل های بک آپ، این کیبورد را فعال کرد اما در نسخه هشتم از iOS دیگر نمی توان با روش قبلی کیبورد را فعال کرد. ولی با جیل بریک کردن آیفون و نصب توییک Persian Keyboard می توانید این کیبورد را به سادگی اضافه کنید. پس از نصب توییک باید از مسیر Settings > General > Keyboard > Keyboards کیبورد Arabic > Persian را اضافه کنید.

 

image

 

Apex 2

با استفاده از این توییت جذاب می توانید هر آیکون را در صفحه خانگی خود تبدیل به یک فولدر با چهار اپلیکیشن دیگر کنید؛ البته تا پیش از این هم چنین کاری ممکن بود اما این مدل فولدر کمی فرق دارد. برای ساخت این مدل فولدر باید انگشت خود را روی یک آیکونی که می خواهید تبدیل به فولدر کنید، بکشید سپس در اطراف آن می توانید 4 اپلیکیشن اضافه کنید. برای حذف هر آیکون اضافه شده نیز باید دوباره روی همان آیکون ها کلیک کنید و سپس از درون لیست برنامه ها تیک آن برنامه را بردارید.

 

image

 

image

 

Icon Renamer

همانطور که از اسم این توییک بر می آید، به وسیله آن می توانید نام یک اپلیکیشن را به هرچیزی که می خواهید تغییر دهید. برای این کار کافی است انگشت خود را روی یک آیکون نگه دارید و وقتی تمامی آیکون ها شروع به لرزیدن کردن، روی آیکون مورد نظر کلیک کنید و از منوی باز شده نام آن را تغییر دهید.

 

image

 

WeatherBoard

با استفاده از این توییک می توانید انیمیشن های آب و هوایی مختلف مانند حالت بارش برف را به صفحه Home آیفون خود بیاورید. این انیمیشن ها به صورت زنده اجرا می شود و ناگهان ممکن است شاهد رعد و برق در صفحه Home آیفون خود باشید! همچنین می توانید با وارد کرد نام شهر خود در تنظیمات این توییک، وضعیت آب و هوایی شهر خود را به صفحه Home بیاورید. برای این انیمیشن ها می توانید تعیین کنید که در صفحه خانه باشند یا در صفحه قفل و یا در هر دو صفحه.

 

image

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۱۱
دوست عزیز ربطی به ورژن ios نداره بعد از جیلبرک شما حتما باید برنامه airblue sharing رو خریداری کنید تا بتونید از بلوتوث استفاده کنید توییک airblue sharing هم هست اما کار نمیده

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۶
حالا یه سوال با جلبریک ios8 بلوتوث هم مشکلش حل میشه؟ یعنی به دستگاه های دیگه هم میشه فایل ارسال کرد؟

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۶
دیگه گذشته اون زمان هایی که جیلبریک گوشی رو کند میکرد الان ایفون 6 با پردازنده قدررتمندش هیچ فرقی نمیکنه تو سرعتش من خودم اکثر توییک های مطرح رو ارجینالشو خریدم و رو ایفون 6 ریختم بدون هیچ ایرادی گوشی داره کار میکنه و امکانات خیلی خوبی بهش اضافه کردم

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۶
بله چه میکنه این ای او اس (تمام دنیا و گذ اشت تو جیب )

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۶
باجلبريك كردن و اين كارها فقط باعث سنگين شدن سيستم عامل ميشين اماخب خيلي هم بد نيست